Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η METLEN Energy & Metals («METLEN») προχωρά με τη στήριξη του καινοτόμου εκπαιδευτικού προγράμματος «Μαθαίνω να βλέπω τον Άνθρωπο», θέτοντας ως στόχο την προώθηση της κουλτούρας συμπερίληψης, της προσβασιμότητας, της κοινωνικής αποδοχής, της ισότητας και των ίσων ευκαιριών.
Δημιουργώντας δυνατές συνεργασίες με τον Σύνδεσμο Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους (Σ.Κ.Ε.Π.), 5.695 μαθητές και μαθήτριες σε 87 σχολεία γενικής εκπαίδευσης στην Αττική και τη Λαμία, έμαθαν να βλέπουν ισότιμα τους συνανθρώπους με αναπηρία, με βαθιά εκτίμηση για τη διαφορετικότητα. Το πρόγραμμα έχει ως στόχο να καλλιεργήσει την ενσυναίσθηση και να ενεργοποιήσει την κοινωνική συνείδηση στα παιδιά, ενδυναμώνοντάς τα να γίνουν μελλοντοχτίστες αλλαγής και ένταξης στην κοινωνία.
Η αξιολόγηση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε από τον Σ.Κ.Ε.Π. μέσω ερωτηματολογίου, το οποίο συμπλήρωσε το 83 εκπαιδευτικών από σχολεία της Αττικής και της Λαμίας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 94% των εκπαιδευτικών θεωρεί το πρόγραμμα «πάρα πολύ χρήσιμο», ενώ το υπόλοιπο 6% το αποκαλεί «πολύ χρήσιμο». Όλοι οι συμμετέχοντες (100%) θα το σύστηναν και σε άλλους συναδέλφους τους.
Παράλληλα, η METLEN, μέσω του οργανισμού Equal Society για μία κοινωνία ίσων ευκαιριών, πραγματοποίησε αξιολόγηση των κοινωνικών επιπτώσεων του προγράμματος, αναλύοντας τα αποτελέσματα από τη συνεργασία της με τον Σ.Κ.Ε.Π. κατά τα έτη 2022 και 2023. Τα ευρήματα δείχνουν τη θετική του επίδραση στα σχολεία του Νομού Βοιωτίας το 2022 και στην Αττική το 2023:
- 849 μαθητές και μαθήτριες από 79 σχολικές κοινότητες,
- 95 ομιλίες από 2 ομιλητές.
Αξιοσημείωτο είναι ότι για κάθε 1€ που επενδύεται στο πρόγραμμα, επιστρέφονται τουλάχιστον 4,13 € σε κοινωνική αξία, γεγονός που υπογραμμίζει τη σημασία αυτής της πρωτοβουλίας για την κοινωνική συνοχή και την ένταξη ατόμων με αναπηρίες.
Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι η METLEN υλοποιεί αυτή τη δράση στο πλαίσιο στρατηγικών συνεργασιών με κύριους κοινωνικούς φορείς, στοχεύοντας στην επίτευξη των Παγκόσμιων Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (Στόχοι 10 και 17).