Κεντρική Μακεδονία: Τουριστική Προσέγγιση στο Βέλγιο και την Ολλανδία

Κατά τη διάρκεια θεματικών εκδηλώσεων, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είχαν την ευκαιρία να διοργανώσουν γύρω στις είκοσι Β2Β συναντήσεις σε διάφορες πόλεις. Σε αυτές συμμετείχαν τουριστικοί πράκτορες, δημοσιογράφοι και αναγνωρίσιμοι διαμορφωτές της κοινής γνώμης. Οι συναντήσεις αυτές έδειξαν τη δυναμική των αγορών του Βελγίου και της Ολλανδίας, καθώς και το αυξημένο ενδιαφέρον των τουριστών αυτών για τις ομορφιές της Κεντρικής Μακεδονίας.

Οι Ολλανδοί και οι Βέλγοι επιθυμούν να ταξιδεύουν όλο το χρόνο, με προτίμηση στις περιόδους εκτός της τουριστικής αιχμής. Ειδικά οι Βέλγοι αναζητούν προορισμούς που προσφέρουν συνδυασμό ψυχαγωγίας και χαλάρωσης, ενώ οι Ολλανδοί δείχνουν προτίμηση προς τη φύση και τις περιπέτειες. Η Κεντρική Μακεδονία είναι ιδανική γι’ αυτούς, χαρίζοντας ποικιλία εμπειριών που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των επισκεπτών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον εκδηλώθηκε για πεζοπορικές διαδρομές που προσφέρονται με καταλύματα και δραστηριότητες από ειδικούς οδηγούς, καθώς και για διαδρομές που αφορούν στα ιστορικά βήματα του Μέγα Αλέξανδρου.

Οι επαγγελματίες των τουριστικών γραφείων έμειναν εντυπωσιασμένοι από την εκπληκτική γαστρονομία, τη μεγάλη ποικιλία κρασιών, τη φυσική ομορφιά και τον πλούσιο πολιτιστικό και ιστορικό πλούτο της περιοχής. Ξεχωρίζουν επίσης τα χιονοδρομικά κέντρα και τα ιαματικά λουτρά, καθιστώντας την Κεντρική Μακεδονία έναν ελκυστικό και ολοκληρωμένο προορισμό για όλες τις εποχές. Σημαντικός παράγοντας που προσελκύει τους επισκέπτες είναι ότι, από τη Θεσσαλονίκη, μπορούν εύκολα να επισκεφθούν πολλές τοποθεσίες και να βιώσουν διαφορετικές πολιτιστικές εμπειρίες εντός μόλις 60 λεπτών.

«Οι αγορές του Βελγίου και των Κάτω Χωρών είναι καθοριστικές για την ανάπτυξη της τουριστικής μας πολιτικής», δήλωσε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου. «Μέσα από στοχευμένες ενέργειες προβολής, όπως αυτές οι εκδηλώσεις, φιλοδοξούμε να προσελκύσουμε ακόμα περισσότερους επισκέπτες. Στοχεύουμε στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με προγράμματα που απευθύνονται σε χώρες όπου οι τουρίστες επιλέγουν ταξίδια κατά τις χαμηλές περιόδους».

δειτε ακομα

δειτε ακομα