Χριστόφορος Κατσιδιώτης: Ο Καλλιτέχνης των Έργων που Προκάλεσαν Αντιδράσεις

Εκτεταμένοι βανδαλισμοί φέρεται να προκλήθηκαν στην Εθνική Πινακοθήκη από βουλευτή, με στόχο έργα της έκθεσης “Η Σαγήνη του Αλλόκοτου – Ενδιάμεσος Χώρος“.

Βανδαλισμός στην Εθνική Πινακοθήκη: Στο στόχαστρο έργα του Χριστόφορου Κατσαδιώτη

Σύμφωνα με αναφορές, ο βουλευτής της ΝΙΚΗΣ, Νικόλαος Παπαδόπουλος, προέβη σε πράξεις βανδαλισμού στην Εθνική Πινακοθήκη, ρίχνοντας στο δάπεδο έργα τέχνης που ανήκουν στον καταξιωμένο χαράκτη Χριστόφορο Κατσαδιώτη, θεωρώντας τα “βλάσφημα” για την Ορθοδοξία.

Χριστόφορος Κατσαδιώτης: Ένας χαράκτης με διαδρομή στην τέχνη και τη δημοσιογραφία

Ο Χριστόφορος Κατσαδιώτης, γεννημένος στην Αθήνα το 1971, έχει διαγράψει μια αξιόλογη πορεία στην τέχνη. Πριν αφοσιωθεί στην χαρακτική, εργάστηκε για 15 χρόνια στον χώρο της δημοσιογραφίας. Σπούδασε στο Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (2009-2014) και έχει παρουσιάσει τα έργα του σε πολλές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας και της Πολωνίας.

Τεχνική και Υποψηφιότητα στην ΑΣΚΤ

Ο καλλιτέχνης ειδικεύεται στην οξυγραφία, μια ιδιαίτερη τεχνική χαρακτικής στην οποία χρησιμοποιούνται οξέα σε μεταλλική πλάκα για τη δημιουργία του έργου. Το 2017, υπήρξε υποψήφιος για θέση καθηγητή χαρακτικής στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας.

“Η Σαγήνη του Αλλόκοτου”: Μια έκθεση που εξερευνά το υβριδικό και το γκροτέσκο

Στην ιστοσελίδα της Εθνικής Πινακοθήκης αναφέρεται ότι η έκθεση “Η Σαγήνη του Αλλόκοτου” εξετάζει την επιρροή της ανατρεπτικής θέασης του κόσμου από τον Francisco Goya, παρουσιάζοντας έργα που εναγκαλίζονται το αλλόκοτο, το υβριδικό και το γκροτέσκο.

Συγκεκριμένα, η έκθεση αναδεικνύει την αμφισημία και την υβριδικότητα που κυριαρχούν στο έργο του Goya, καθώς και την έλξη που ασκούν μορφές που φαινομενικά μας απωθούν.

Η έκθεση “Η Σαγήνη του Αλλόκοτου ” παρουσιάζεται παράλληλα με την έκθεση των χαρακτικών του Francisco Goya, στο πλαίσιο του προγράμματος δράσεων του Ενδιάμεσου Χώρου της Εθνικής Πινακοθήκης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα