Σήμερα, τελευταία Κυριακή του Ιανουαρίου (26/1), τα καταστήματα και τα εμπορικά κέντρα θα είναι ανοιχτά, προσφέροντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τις χειμερινές εκπτώσεις του 2025. Αυτή είναι μια μοναδική ευκαιρία για να κάνετε τις αγορές σας σε μειωμένες τιμές!
Μία πρόσφατη έρευνα από το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ αποκαλύπτει ότι το 32% των επιχειρήσεων βλέπει τις πωλήσεις να κυμανθούν σε μέτρια επίπεδα, ενώ το 28% προβλέπει βελτίωση των πωλήσεων. Οι εκπτώσεις μπορούν να αποδειχτούν καθοριστικές για την κίνηση των καταστημάτων σε αυτές τις δύσκολες εποχές.
Διάρκεια Χειρινών Εκπτώσεων
Οι χειμερινές εκπτώσεις του 2025 θα διαρκέσουν μέχρι την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου, δίνοντας στους καταναλωτές πολλές ευκαιρίες για ευνοϊκές αγορές.
Οι ώρες λειτουργίας θα είναι οι εξής:
Οι καταστημάτες λιανεμπορίου θα είναι ανοιχτόι από τις 11:00 π.μ. έως τις 18:00 μ.μ., ενώ τα πολυκατάστηματα και εμπορικά κεντρα θα παραμείνουν ανοιχτά μέχρι τις 20:00 μ.μ. Μόνο τα σούπερ μάρκετ θα είναι κλειστά, εκτός από ορισμένες αλυσίδες σε τουριστικούς προορισμούς.
Σημαντικές Σημειώσεις για τους Καταναλωτές
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας υπενθυμίζει ορισμένα βασικά δικαιώματα που έχουν οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, προκειμένου να διασφαλίσουν ασφαλείς και συνετές αγορές. Έτσι, είναι καλό να γνωρίζετε τα εξής:
- Όλες οι προσφορές πρέπει να εμφανίζουν καθαρά την αρχική και τη νέα μειωμένη τιμή των προϊόντων, σε κάθε σημείο πώλησης με αναφορά στην κατάλληλη μονάδα μέτρησης.
- Κάθε ανακοίνωση για μείωση τιμής οφείλει να αναφέρει την προηγούμενη τιμή που είχε εφαρμοστεί για καθορισμένο χρονικό διάστημα. Αντίστοιχα, εάν το προϊόν είναι στην αγορά για λιγότερο από 30 ημέρες, ισχύει η χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 10 ημερών.
- Κατά την διάρκεια εκπτώσεων καθώς και σε όλες τις ανακοινώσεις που σχετίζονται, απαιτείται η αναγραφή της παλαιάς και της μειωμένης τιμής, ενώ επιτρέπεται και η αναγραφή του ποσοστού έκπτωσης.
- Αν τα καταστήματα STOCK ή OUTLET παρέχουν εκπτώσεις, οφείλουν να εμφανίζουν τη χαμηλή τιμή κάτω από την παλαιά και να διακρίνεται η διαφορά.
- Τέλος, αν οποιαδήποτε προσφορά είναι ανακριβής ή παραπλανητική, προβλέπονται ποινές για τον έμπορο, που φθάνουν έως και 2% του ετήσιου κύκλου εργασιών της επιχείρησης.