Black Friday/Cyber Monday: Καταναλωτικά Πρότυπα και Δαπάνες

Και φέτος, η τεχνολογία και οι ηλεκτρικές συσκευές κυριαρχούν στα ψώνια των καταναλωτών κατά τη διάρκεια του Black Friday (29/11) και του Cyber Monday (2/12).

Καθώς η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει, οι μεγαλύτερες αλυσίδες στον τομέα της τεχνολογίας και των ηλεκτρονικών ειδών έχουν ετοιμάσει πληθώρα προωθητικών δράσεων. Προσφέρουν μια ευρεία γκάμα προϊόντων και μοναδικές προσφορές που καλύπτουν σχεδόν κάθε ανάγκη. Επιπλέον, παρέχουν ευέλικτους τρόπους πληρωμής στους πελάτες τους.

Οι διαφημιστικές καμπάνιες για το Black Friday και το Cyber Monday έχουν ήδη τεθεί σε εφαρμογή, ενώ οι καταναλωτές ενημερώνονται συνεχώς μέσω newsletters για σαγηνευτικές προσφορές και ευκαιρίες αγοράς. Την ίδια στιγμή, οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς ενισχύουν την παρουσία τους, επενδύοντας σε νέα σημεία πώλησης και συνεργασίες που θα προexpand τη γκάμα προϊόντων τους, διεκδικώντας μεγαλύτερα μερίδια από την αγορά.

Black Friday (29/11) και Cyber Monday (2/12)

Αξιοσημείωτο είναι ότι ο τομέας των τεχνολογικών και ηλεκτρικών ειδών (Tech&Durables), παρά την σταθερότητά του στα 2,1 δισεκατομμύρια ευρώ, βλέπει πτώση στις πωλήσεις του κατά το πρώτο εννιάμηνο του 2024, με μείωση 6,1% στην αξία και 1,9% στις τεμαχιακές πωλήσεις. Σύμφωνα με αναλύσεις της NielsenIQ, η κυβερνητική πρωτοβουλία «Αλλάζω Συσκευή» που πραγματοποιήθηκε το 2022 και το 2023, έχει επηρεάσει αρνητικά την αγορά, κυρίως για τις κατηγορίες των μεγάλων λευκών συσκευών (MDA) και κλιματιστικών, σημειώνοντας πτώση 19,4% και 26,4% αντίστοιχα.

Αντίθετα, ο τομέας των τηλεπικοινωνιών, ο οποίος εκπροσωπεί το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς T&D στην Ελλάδα με ποσοστό 33,4%, δείχνει θετική ανάπτυξη, με αύξηση 7,5% στην αξία των πωλήσεων. Επίσης, οι μικρές οικιακές συσκευές (SDA) διατηρούν τον δεύτερο μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης με αύξηση 5,1%.

δειτε ακομα

δειτε ακομα