Νέες προσθήκες στην εμβληματική γκάμα της Toyota με δύο εντυπωσιακές εκδόσεις!
Η πρώτη από αυτές είναι η GR Supra A90 Final Edition, η οποία δεν είναι απλώς μια ακόμα έκδοση αλλά η απόλυτη και τελευταία του τρέχοντος κύκλου παραγωγής.
Όπως επισημαίνει η Toyota, αυτή η έκδοση φτιάχτηκε για να «…εκφράσει την ευγνωμοσύνη μας προς τους πιστούς οπαδούς της Supra της τρέχουσας γενιάς και να γιορτάσουμε τη συμμετοχή μας στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού».
Η GR Supra A90 Final Edition διαθέτει πληθώρα αναβαθμίσεων, αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Toyota Gazoo Racing.
Η ενσωματωμένη εμπειρία από τον κόσμο των αγώνων ταχύτητας και drift, έχει εμπνεύσει αναβαθμίσεις που κάνουν τη διαφορά. Ποιες είναι όμως οι ειδικές δυνατότητες αυτής της τελικής έκδοσης που θα παραχθεί σε μόλις 300 κομμάτια;
Αρχικά, μιλάμε για μια ισχυρότερη Supra. Οι 340 ίπποι φτάνουν τους 435, ενώ η ροπή ανεβαίνει από τα 500 Nm στα 570 Nm. Αυτό καθιστά δυνατό το ρεκόρ ταχύτητας με τελική στα 270 χλμ./ώρα.
Υπάρχουν επίσης σημαντικές αναβαθμίσεις και στον τομέα της ανάρτησης, με μια νέα KW ανάρτηση, που χρησιμοποιείται στην αγωνιστική GR Supra GT4.
Οι ρυθμίσεις της κάμψης και του ενεργού διαφορικού έχουν βελτιωθεί για καλύτερη πρόσφυση και μείωση της υποστροφής, ενώ έχει γίνει παρέμβαση και στο σύστημα ενεργητικής υποβοήθησης του τιμονιού.
Οι τροχοί είναι εφοδιασμένοι με 10 mm πιο φαρδιά ελαστικά, διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 20 πίσω, εξασφαλίζοντας παραπάνω πρόσφυση, ενώ τα αναβαθμισμένα φρένα της Brembo εγγυώνται την αποτελεσματική ακινητοποίηση του οχήματος.
Αισθητικά, εκτός από το εντυπωσιακό μαύρο ματ χρώμα, διαθέτει αεροδυναμικά στοιχεία όπως ένα ανθρακονημάτινο σπόιλερ και αυξημένους αεραγωγούς. Στο εσωτερικό, τα RECARO καθίσματα Podium CF σε κόκκινο χρώμα και τα στοιχεία από ανθρακονήματα και αλκαντάρα προσθέτουν μία αίσθηση πολυτέλειας και σπορτίφ διάθεσης.
Η δεύτερη νέα έκδοση είναι η GR Supra Lightweight Evo, η οποία, αν και δεν έχει την ίδια επιθετική διάθεση, είναι ιδιαιτέρως παιχνιδιάρα. Διαθέτει νέο κινητήρα, βελτιωμένη πρόσφυση και μειωμένη υποστροφή.
Και σε αυτή την περίπτωση έχουν γίνει αναβαθμίσεις στις ρυθμίσεις ανάρτησης και της ενεργητικής υποβοήθησης του τιμονιού, ενώ υπάρχουν και αεροδυναμικά στοιχεία όπως το πίσω σπόιλερ από ανθρακονήματα. Κάτω από το καπό, ωστόσο, όλα παραμένουν ως έχουν.
Αμφότερες οι νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες για παραγγελία στην Ευρώπη από τον Ιανουάριο του 2025.