Το Nissan Z Nismo αποκτά και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων: Όλες οι λεπτομέρειες

Ένα παραδοσιακό sports-coupe παλαιάς κοπής, αλλά σύγχρονης τεχνολογίας, τώρα και με χειροκίνητο κιβώτιο για το Nissan Z Nismo. Δύσκολα θα εύχονταν κάτι καλύτερο οι λάτρεις της σπορ οδήγησης – αλλά ατυχώς όχι στην Ευρώπη.

Η Αναγέννηση του Σπορ Αυτοκινήτου εκτός Ευρώπης

Το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην ήπειρό μας μοιάζει αβέβαιο. Οι εξαιρέσεις είναι λίγες, όπως η επιστροφή του Honda Prelude σε υβριδική μορφή, ενώ η Audi ετοιμάζεται για το 2027 ένα νέο μοντέλο βασισμένο στο Concept C που θα είναι όμως αποκλειστικά ηλεκτρικό. Αυτή η πορεία δείχνει το δρόμο προς την ηλεκτροκίνηση, αφήνοντας πίσω την ‘κληρονομιά’ της αγνής οδήγησης.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Αντίθετα, για τις αγορές της Ιαπωνίας ή των ΗΠΑ, η κορυφαία έκδοση Nismo του Nissan Z -που ατυχώς λόγω ρύπων δεν βλέπουμε στα μέρη μας- γίνεται ακόμα πιο “παραδοσιακή”. Προσεγγίζει τώρα ακόμα περισσότερο τον ψυχισμό όσων λατρεύουν την αγνή και κλασική σπορ οδηγική αίσθηση, με την προσθήκη χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Αυτή η κίνηση της Nissan έρχεται να επιβεβαιώσει την αφοσίωση της εταιρείας στους φανατικούς της σπορ οδήγησης, προσφέροντας ένα μοντέλο που συνδυάζει σύγχρονες επιδόσεις με παραδοσιακά οδηγικά χαρακτηριστικά.

Επιδόσεις και Οδηγική Απόλαυση: Nissan Z Nismo με Χειροκίνητο Κιβώτιο

Ο συνδυασμός του μηχανικού κιβωτίου με τον 3λιτρο twin-turbo V6 κινητήρα των 426 ίππων και των 521 Nm ροπής, διαθέσιμης από τις 2.000 έως τις 5.200 σ.α.λ., υπόσχεται να εκτοξεύσει την οδηγική εμπειρία αλλά και τις πωλήσεις του ιαπωνικού κουπέ. Είναι εντυπωσιακό το ότι το Z έχει τριπλασιάσει τις πωλήσεις του σε σχέση με την Toyota GR Supra κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, κάτι που υποδεικνύει την ισχυρή ζήτηση για αυθεντικά σπορ αυτοκίνητα.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Nismo: Ένα Ολοκληρωμένο Πακέτο Επιδόσεων

Η έκδοση Nismo, θυμίζουμε, δεν είναι μόνο ισχυρότερη αλλά και πιο ολοκληρωμένη σε κάθε πτυχή της, προσφέροντας:

  • Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για βέλτιστη πρόσφυση και δυναμική οδήγηση.
  • Σφιχτότερη ανάρτηση για βελτιωμένο κράτημα και αμεσότερη απόκριση.
  • Ισχυρότερα φρένα που εξασφαλίζουν αποτελεσματική επιβράδυνση σε κάθε συνθήκη.
  • Πρόγραμμα Sport+ ειδικά σχεδιασμένο για χρήση στην πίστα.
  • Πλήθος αεροδυναμικών βελτιώσεων που ενισχύουν τη σταθερότητα και την αισθητική.

Μέχρι τώρα, όλα αυτά συνδυάζονταν αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων, αλλά η προσθήκη του χειροκίνητου κιβωτίου προσφέρει μια νέα διάσταση στην οδηγική εμπειρία, απευθυνόμενη σε όσους αναζητούν τον απόλυτο έλεγχο.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Το Μέλλον του Χειροκίνητου Κιβωτίου: Μια Ελπίδα για τους Λάτρεις

Για τους λάτρεις της αμιγούς οδήγησης, η προσθήκη του μηχανικού 6 σχέσεων είναι μια ανάσα αισιοδοξίας. Τα σπορ αυτοκίνητα με μηχανικό κιβώτιο μπορεί να λιγοστεύουν, αλλά παραμένουν ζωντανά χάρη σε αγοραστές που συνεχίζουν να τα στηρίζουν με πάθος. Αυτό δείχνει ότι υπάρχει ακόμα ένα σημαντικό κοινό που εκτιμά την άμεση σύνδεση με το αυτοκίνητο που προσφέρει ένα χειροκίνητο κιβώτιο.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Τιμή και Διαθεσιμότητα: Ένα Εύλογο Ερώτημα

Η Nissan δεν έχει ανακοινώσει επίσημη ημερομηνία διάθεσης ούτε τιμή για το Z NISMO με χειροκίνητο κιβώτιο. Στις ΗΠΑ, η αυτόματη έκδοση κοστίζει 65.750 δολάρια, δηλαδή περίπου 56.500 ευρώ με την τρέχουσα ισοτιμία, οπότε δεν αποκλείεται η χειροκίνητη εκδοχή να τοποθετηθεί χαμηλότερα, ίσως κοντά στα 50.000 ευρώ. Αυτή η τιμολογιακή στρατηγική θα μπορούσε να κάνει το Nissan Z Nismo ακόμα πιο ελκυστικό για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα