Η Volkswagen ετοιμάζει το επαναστατικό ηλεκτρικό citycar ID.2, και το πιο συναρπαστικό είναι ότι σχεδιάζει επίσης μια εκδοχή R με 400 ίππους, η οποία θα φέρει νέα τεχνολογία στο χώρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η καινοτόμος τετρακίνηση με κινητήρες πλήμνης στο ID.2 R
Το ID.2 R της Volkswagen αναμένεται να γίνει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας που θα ενσωματώνει ηλεκτρικούς κινητήρες εντός των τροχών, συνδυάζοντας τον εμπρόσθιο ηλεκτροκινητήρα με δύο ανεξάρτητους κινητήρες πλήμνης στους πίσω τροχούς. Αυτή η νέα τετρακίνητη διάταξη υπόσχεται εξαιρετική κατανομή ροπής, βελτιωμένη πρόσφυση και επιδόσεις υπερυψωμένου επίπεδου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις του Volkswagen ID.2 R
Με συνολική ισχύ που ενδέχεται να ξεπεράσει τους 400 PS, το ID.2 R θα ξεχωρίσει στην κατηγορία των hot-hatch ηλεκτρικών με επιτάχυνση και οδική συμπεριφορά που ανταγωνίζεται ακόμα και το Renault 5 Turbo 3E. Παράλληλα, το σύστημα με κινητήρες πλήμνης δεν μειώνει τον χώρο αποσκευών, προσφέροντας έτσι συνδυασμό επιδόσεων και πρακτικότητας.
Στρατηγικές εξελίξεις και πρωτοπορίες
Η τεχνολογία κινητήρων πλήμνης που υιοθετείται στο ID.2 R υποστηρίζεται από έναν ειδικό τεχνικό συνεργάτη από τα Βαλκάνια, ο οποίος ειδικεύεται σε ελαφριά, υψηλών επιδόσεων συστήματα κινητήρων πλήμνης. Η Volkswagen στοχεύει σε μια ελαφριά κατασκευή, μειώνοντας το βάρος και διατηρώντας την ευελιξία, χαρακτηριστικά που προσδίδουν στο ID.2 R την αίσθηση ενός υπεραυτοκινήτου τύπου hyper-hatch.
Μια νέα εποχή για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen
Η υπό-μάρκα R της Volkswagen επενδύει στην καινοτομία, προσφέροντας προηγμένες τετρακίνητες τεχνολογίες με μικρότερο κόστος και όγκο από τις παραδοσιακές λύσεις. Το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026, ενώ το 2027 θα παρουσιαστεί και η crossover εκδοχή του. Παράλληλα, η τεχνολογία κινητήρων εντός τροχών δίνει τη δυνατότητα στη Volkswagen να επεκτείνει τη τετρακίνηση και σε συμπαγή SUV και crossovers με διατήρηση χώρου και λειτουργικότητας.
Μια πλατφόρμα για το μέλλον των ηλεκτρικών Volkswagen
Η καινοτόμος αρχιτεκτονική SSP θα επιτρέψει στην Volkswagen να αναπτύσσει εμπρόσθιας, πισωκίνητα και τετρακίνητα ηλεκτρικά μοντέλα με ελάχιστες διαφοροποιήσεις, διατηρώντας το ίδιο επίπεδο άνεσης, χώρου αποσκευών και εσωτερικής ευελιξίας. Το ID.2 R αναμένεται να υπηρετήσει ως πρότυπο για τις επιδόσεις και τον σχεδιασμό της νέας γενιάς hothatch ηλεκτρικών μοντέλων.
Προοπτική και αντιπαραβολή με άλλες ηλεκτρικές σειρές
Με τον συνδυασμό κινητήρων πλήμνης και την ενσωμάτωση της τετρακίνησης σε συμπαγή μοντέλα όπως το ηλεκτρικό Golf, η Volkswagen αναδεικνύει το μέλλον των ηλεκτρικών hot hatch και compact SUV. Επιπλέον, η εξέλιξη αυτή επιτρέπει την πρόσβαση σε υψηλές επιδόσεις με συντήρηση χώρου και πρακτικότητας, που μέχρι τώρα αντιμετωπίζονταν ως αντίθετοι παράγοντες.