Το θρυλικό Audi RS 5 κάνει το πέρασμά του από την “Πράσινη Κόλαση”, το διαβόητο Νίρμπουργκρινγκ, καθώς πλησιάζει η επίσημη αποκάλυψή του.
Το πεδίο μάχης του Νίρμπουργκρινγκ για το νέο Audi RS 5
Κάθε αυτοκινητοβιομηχανία με αθλητικές φιλοδοξίες γνωρίζει πως ο δρόμος για την τελειότητα περνά μέσα από την “Πράσινη Κόλαση”, το Nürburgring. Αυτή η ιστορική, εξαιρετικά απαιτητική πίστα, την οποία ο θρύλος της Formula 1 Sir Jackie Stewart χαρακτήρισε κάποτε ως άκρως επικίνδυνη, είναι το ιδανικό πεδίο δοκιμής.
Και ακριβώς εκεί δοκιμάζεται, φτάνοντας στα όριά του, το νέο Audi RS 5, ένα μοντέλο που φέρει με περηφάνια τα τέσσερα δαχτυλίδια και τα γράμματα RS, σύμβολα ενός ατίθασσου χαρακτήρα. Η επίσημη παρουσίασή του είναι πλέον πολύ κοντά.
Μετά την αποκάλυψη των απλών μοντέλων A5 και S5 το περασμένο καλοκαίρι, η οικογένεια ολοκληρώνεται με τα ανανεωμένα RS 5 και RS 5 Avant. Τι γνωρίζουμε όμως για αυτά μέχρι στιγμής;

Σχεδιαστικές λεπτομέρειες και αεραγωγοί
Παρά το εκτεταμένο καμουφλάζ κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης, κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες αποκαλύφθηκαν. Ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα ξεχωρίζει, ενώ η κάτω μάσκα υιοθετεί ένα πιο δυναμικό μοτίβο “Χ”, αντικαθιστώντας την κλασική κυψελωτή σχεδίαση.
Στο πλάι, το βλέμμα τραβούν οι αεραγωγοί πίσω από τους εμπρός τροχούς, ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχούν οι ογκώδεις απολήξεις των εξατμίσεων, ενσωματωμένες σε έναν επιβλητικό διαχύτη.
Plug-in Hybrid Καρδιά και Επιδόσεις
Ένα αξιοσημείωτο στοιχείο είναι η ορατή πλευρική θύρα φόρτισης, η οποία επιβεβαιώνει τον plug-in hybrid χαρακτήρα της κορυφαίας έκδοσης του μοντέλου. Αν και η Audi δεν έχει ακόμη ανακοινώσει επίσημες λεπτομέρειες για το σύστημα κίνησης, εικάζεται ότι το RS5 θα τροφοδοτείται από μια ανανεωμένη έκδοση του Twin-Turbo V6 κινητήρα 2,9 λίτρων, του ίδιου που συναντάμε και στο RS 4. Αυτός ο κινητήρας θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα για αύξηση των επιδόσεων.

Τεχνολογία και Εσωτερικό
Οι Γερμανοί έχουν αναπτύξει σπορ ανάρτηση και βελτιωμένο σύστημα πέδησης. Στο εσωτερικό, η τεχνολογία πρωταγωνιστεί: περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 14,5 ιντσών, και μια επιπλέον οθόνη 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό.
Δεν υπάρχει ακόμη φωτογραφία από το εσωτερικό, αλλά καθώς η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου απέχει μόλις λίγους μήνες, σύντομα θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες για το νέο Audi RS 5.