Το μεγαλύτερο εργοστάσιο ανακύκλωσης μπαταριών στην Ευρώπη άνοιξε τις πύλες του

Η Ευρώπη κάνει ένα γιγαντιαίο βήμα προς την ανεξαρτησία της στην ηλεκτροκίνηση, με το μεγαλύτερο εργοστάσιο ανακύκλωσης μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων να ανοίγει τις πύλες του στη Γερμανία.

Ευρωπαϊκή Αντεπίθεση στην Κυκλική Οικονομία: Το Re.Lion.Bat Circular Εγκαινιάστηκε!

Στο Μέππεν της Γερμανίας, ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση γράφεται. Το εργοστάσιο Re.Lion.Bat Circular αποτελεί πλέον σημείο αναφοράς για την ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Με την ικανότητα να επεξεργάζεται έως και 60.000 μπαταρίες ετησίως, ανακτά πολύτιμες πρώτες ύλες όπως το λίθιο, το νικέλιο και το κοβάλτιο, στοιχεία απαραίτητα για την παραγωγή νέων μπαταριών.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Ανεξαρτησία από την Κίνα: Ένας Στρατηγικός Στόχος

Η Ευρώπη αναζητά τρόπους να απεξαρτηθεί από την Κίνα, η οποία κατέχει κυρίαρχη θέση στην αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών και πρώτων υλών. Η επένδυση της Re.Lion.Bat, ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ, έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό. Το εργοστάσιο αντιπροσωπεύει ήδη το ένα τρίτο της συνολικής δυναμικότητας ανακύκλωσης της Γερμανίας, με στόχο να ανακυκλώνει έως και 30.000 τόνους μπαταριών ετησίως. Η δυνατότητα ανάκτησης υλικών αγγίζει το 96%, με την παραγωγή της λεγόμενης «μαύρης σκόνης» να είναι ζωτικής σημασίας. Αυτή η σκόνη είναι πλούσια σε λίθιο, νικέλιο και κοβάλτιο, τα βασικά συστατικά για την παραγωγή νέων μπαταριών.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η Διαδικασία Ανακύκλωσης: Ασφάλεια και Αποδοτικότητα

Η διαδικασία ανακύκλωσης στη Re.Lion.Bat είναι εξαιρετικά προηγμένη:

  • Καθημερινά παραλαμβάνονται τέσσερα με πέντε φορτηγά γεμάτα μπαταρίες.
  • Οι μπαταρίες εκφορτώνονται και μεταφέρονται σε ειδικές εγκαταστάσεις μέσω ταινίας μεταφοράς.
  • Εκεί, θρυμματίζονται και διαχωρίζονται σε πρώτες ύλες.
  • Όλες οι εργασίες διεξάγονται σε χώρους με αυστηρά συστήματα ασφαλείας, όπως θερμικές κάμερες, ανιχνευτές αζώτου και αυτόματα συστήματα κατάσβεσης με ειδικά υγρά.

Προκλήσεις και Μελλοντικές Προοπτικές

Παρά την αισιοδοξία, οι προκλήσεις παραμένουν. Η ποσότητα των μπαταριών στο τέλος του κύκλου ζωής τους δεν είναι ακόμη επαρκής για να υποστηρίξει όλα τα φιλόδοξα ευρωπαϊκά σχέδια. Επιπλέον, οι χρονοβόρες αδειοδοτήσεις και ο ισχυρός ανταγωνισμός από την Κίνα, η οποία διαθέτει γιγαντιαίες μονάδες (όπως η CATL που σχεδιάζει ένα βιομηχανικό πάρκο με ικανότητα επεξεργασίας 500.000 τόνων ετησίως), καθιστούν την ανάπτυξη πιο δύσκολη. Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Re.Lion.Bat, Christoph Spandau, τονίζει: «Στόχος είναι να οικοδομήσουμε μια ευρωπαϊκή κυκλική οικονομία που θα διατηρεί τις πρώτες ύλες στην Ευρώπη».

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

δειτε ακομα

ext

δειτε ακομα

ext