Το Ford Ranger Plug-In Hybrid, το πρώτο εξηλεκτρισμένο pick-up της Ευρώπης, είναι πλέον διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, φέρνοντας επανάσταση στα επαγγελματικά οχήματα με την καινοτόμο τεχνολογία του.
Επανάσταση στην Οδήγηση με το Ranger Plug-In Hybrid
Το Ford Ranger Plug-In Hybrid είναι πλέον διαθέσιμο στο δίκτυο Επίσημων Εμπόρων Ford στην Ελλάδα, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για τα επαγγελματικά οχήματα. Πρόκειται για το πρώτο εξηλεκτρισμένο pick-up που κυκλοφορεί στην ευρωπαϊκή αγορά, προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό ισχύος, οικονομίας και οικολογικής συνείδησης. Ο πυρήνας της καινοτομίας του Ranger PHEV βρίσκεται στο προηγμένο Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης. Αυτό συνδυάζει τον δυναμικό βενζινοκινητήρα EcoBoost 2,3 λίτρων της Ford με ένα αυτόματο κιβώτιο 10-σχέσεων, έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 11,8 kWh.
Οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν μεταξύ αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, κίνησης με βενζίνη ή συνδυασμού των δύο, εξασφαλίζοντας πρωτόγνωρα επίπεδα οικονομίας, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στις δυνατότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου. Το νέο Ranger PHEV είναι ο ιδανικός σύντροφος για επαγγελματίες που αναζητούν την αποδοτικότητα και την ευελιξία στην καθημερινότητά τους.
Εντυπωσιακές Τεχνικές Προδιαγραφές
Ας δούμε αναλυτικά τα στοιχεία που καθιστούν το Ford Ranger PHEV πρωτοποριακό:
- Κινητήρας: 2.3L EcoBoost, 4κύλινδρος με τούρμπο
- Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 75 kW
- Συνδυαστική μέγιστη ισχύς: 281 PS / 4.600 rpm
- Συνδυαστική μέγιστη ροπή: 697 Nm / 2.500 rpm
- Κιβώτιο ταχυτήτων: Αυτόματο 10-σχέσεων
- Χωρητικότητα μπαταρίας: 11,8 kWh
- Ηλεκτρική αυτονομία (WLTP): έως 50 km
- Μέση κατανάλωση καυσίμου (WLTP): 3,2 L/100 km
- Εκπομπές CO2: 71-74 g/km
- Ωφέλιμο φορτίο: έως 800 Kg
- Μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης: 3.500 kg
Ασυμβίβαστη Οικονομία και Αξεπέραστες Επιδόσεις
Με το πρόγραμμα λειτουργίας EV Now, η συμπαγής μπαταρία του Ford Ranger Plug-In Hybrid προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 km με μία πλήρη φόρτιση. Αυτό σημαίνει μηδενικές εκπομπές ρύπων και πολύ χαμηλό κόστος μετακίνησης για τις καθημερινές ανάγκες. Ακόμα και σε μεγαλύτερες αποστάσεις και μεικτές διαδρομές, η μέση κατανάλωση καυσίμου παραμένει σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, μόλις 3,2 lt/100 km. Ακόμη και σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες, το υβριδικό σύστημα κίνησης διατηρεί την κατανάλωση σε επίπεδα που ανταγωνίζονται τους πιο σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου.

Η μέγιστη ροπή των 697 Nm του Ford Ranger PHEV είναι η υψηλότερη από οποιοδήποτε άλλο Ranger παραγωγής, προσφέροντας αίσθηση και αριθμούς που παραπέμπουν σε supercar. Αυτή η «θηριώδης» ροπή, σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ των 281 PS (υψηλότερη από το πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6), εξασφαλίζει απαράμιλλες επιδόσεις σε όλα τα οδηγικά σενάρια. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 9,2 δευτερόλεπτα.
Πέρα από την πρωτόγνωρη οικονομία, το νέο Ford Ranger Plug-In Hybrid διατηρεί τις υψηλές δυνατότητές του στην μεταφορά φορτίου και την ρυμούλκηση, προσφέροντας ωφέλιμο φορτίο έως 800 κιλά και ικανότητα ρυμούλκησης έως 3.500 kg. Επιπλέον, οι εκτός δρόμου ικανότητες είναι εγγυημένες χάρη στο σύστημα τετρακίνησης e-4WD, το dual-range κιβώτιο μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις), και το κλείδωμα του πίσω διαφορικού.

Για να αναδείξει τις ασυμβίβαστες δυνατότητες του νέου του μοντέλου, η Ford πραγματοποίησε μια άμεση σύγκριση του Ranger PHEV με την πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0L. Το ενδιαφέρον video με τίτλο “Ranger PHEV vs Ranger” είναι διαθέσιμο εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=PRe4XOKWRcU
Εύκολη Φόρτιση και η Καινοτόμος Τεχνολογία ProPower Onboard
Η φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 11,8 kWh του Ranger Plug-In Hybrid είναι απλή και γρήγορη. Μπορεί να φορτιστεί στο σπίτι σε λιγότερο από τέσσερις ώρες με τη χρήση μονοφασικού φορτιστή 16 amp, ακόμα και σε μια τυπική οικιακή πρίζα σούκο, με ελάχιστο κόστος.
Επιπλέον, η τεχνολογία Pro Power Onboard του νέου Ford Ranger PHEV αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα για επαγγελματίες και λάτρεις της περιπέτειας. Προσφέρει τη δυνατότητα τροφοδοσίας εργαλείων και εξοπλισμού υψηλής απόδοσης χωρίς την ανάγκη γεννήτριας, καθιστώντας το ιδανικό για εργοτάξια, κάμπινγκ και άλλες δραστηριότητες εκτός δικτύου. Το σύστημα προσφέρει στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW (10 amp). Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν και την έκδοση των 6,9 kW (16 amp), η οποία διαθέτει δύο παροχές στο χώρο αποσκευών, με 3,45 kW διαθέσιμα για κάθε μία, καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες λειτουργίας ακόμα και βαρέως τύπου εξοπλισμού.