Ο CEO της BMW M, Frank van Meel, ανακοίνωσε ότι η επόμενη γενιά της Μ3 θα ενσωματώνει έναν 6κύλινδρο κινητήρα με διπλό turbo.
Ανάμεσα στις φήμες που κυκλοφορούν, φαίνεται ότι το νέο γερμανικό μοντέλο θα προσφέρεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων από την ZF. Όπως έχουν αποδείξει εδώ και καιρό οι Mercedes-AMG με την plug-in C63 SE Performance και Audi με το quattro σύστημα στο RS4, αυτή η επιλογή φαίνεται να είναι η καλύτερη λύση.
Επιπλέον, αναμένεται ότι το νέο μοντέλο θα είναι ήπια υβριδικό, σε αντίθεση με την plug-in M5. Αυτό θα μπορούσε να του εξασφαλίσει τον τίτλο του ελαφρύτερου αυτοκινήτου στη κατηγορία του. Προς σύγκριση, το Audi Avant RS4 B9 ζυγίζει 1.745 κιλά, ενώ η sedan C63 SE Performance έχει βάρος 2.090 κιλά. Στη παρούσα φάση, η πισωκίνητη M3 με χειροκίνητο κιβώτιο ζυγίζει 1.705 κιλά, ενώ η M3 Touring με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση (xDrive) φτάνει τα 1.810 κιλά.
Επιπλέον, η 48V υβριδική τεχνολογία αναμένεται να ενισχύσει την κατανάλωση καυσίμου και να μειώσει τις εκπομπές ρύπων, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις ευρωπαϊκές και αμερικανικές αγορές. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ολοκαίνουρια sedan Μ3 με κωδική ονομασία G84 αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στα τέλη του 2027 ή στις αρχές του 2028.