Στο ταξίδι για την παραγωγή του νέου Mazda 6

Το νέο EZ-6 ανοίγει μια πιο σπορ σελίδα για το Mazda 6, με δοκιμές που ξεκίνησαν στην Ευρώπη.

Παρά την βαριά μασκάρεψη, είναι προφανές ότι πρόκειται για το sedan που παρουσίασε η Mazda περασμένο Απρίλιο, ειδικά για τη αγορά της Κίνας. Αυτή η νέα έκδοση βασίζεται στην κοινή πλατφόρμα με τα σεντάν Deepal/Shenlan SL03 της Changan και πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι θα είναι διαθέσιμη και στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Οι δοκιμές διεξάγονται στη Γερμανία για το ηλεκτρικό sedan, το οποίο θα έχει κίνηση στους πίσω τροχούς. Με μήκος 4.921mm, το EZ-6 είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το Mazda 6 και ενώ η εταιρεία έχει κρατήσει τη σιωπή της σχετικά με περισσότερες λεπτομέρειες, οι πληροφορίες αρχίζουν και βγαίνουν στο φως.

Mazda EZ 6 2024 a 0

Η ηλεκτρική του έκδοση αναμένεται να προσφέρει αυτονομία έως 600 χιλιομέτρων, ενώ η υβριδική έκδοση θα διαθέτει σχεδόν διπλάσια αυτονομία.

Για το κινητήριο σύνολο, δεν έχουν αποκαλυφθεί πληροφορίες ακόμα, ωστόσο θα μπορούσαμε να παρατηρήσουμε τις επιδόσεις του «αδελφού» Deepal/Shenlan SL03. Αυτό διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες που τοποθετούνται στον πίσω άξονα, με ισχύ που κυμαίνεται από 215 ίππους (160 kW / 218 PS) έως 255 ίππους (190 kW / 258 PS).

Mazda EZ 6 2024 b1920X1080 0

Η υβριδική έκδοση EREV θα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα σε συνδυασμό με έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος θα λειτουργεί ως γεννήτρια ισχύος, προσφέροντας μια ενδιαφέρουσα επιλογή για τους οδηγούς που επιθυμούν την καλύτερη ισορροπία μεταξύ ηλεκτρικής και παραδοσιακής κίνησης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα