Renault Embleme: Έρχεται ένα Εντυπωσιακό Crossover


Έρχεται το Νέο, Μεγάλο Ηλεκτρικό Renault Embleme

Η Renault ετοιμάζει το μεγαλύτερο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της, ξεπερνώντας ακόμα και το επταθέσιο SUV Espace! Το νέο μοντέλο εμπνέεται από το πρωτότυπο Embleme και αναμένεται να είναι ένα υπερυψωμένο Wagon.

Ο Laurens van den Acker, επικεφαλής σχεδιασμού της Renault, τονίζει ότι το Embleme αντιπροσωπεύει τη μοντέρνα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας, συνδυάζοντας πρωτοποριακές γραμμές και καινοτόμες τεχνολογίες.

To Embleme τοποθετείται ανάμεσα σε sedan και SUV, θυμίζοντας το Citroen C5 X, αλλά με πιο εκλεπτυσμένες αναλογίες shooting brake. Είναι χαμηλότερο από SUV αλλά ψηλότερο από sedan, επιτρέποντας την άνετη τοποθέτηση των μπαταριών, χωρίς να θυσιάζεται η πρακτικότητα.

Renault Embleme Concept

Τεχνολογία και Κινητήρες του Renault Embleme

Το πρωτότυπο Embleme χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα με range extender, που περιλαμβάνει μπαταρία 40kWh, η οποία φορτίζεται από πρίζα ή κυψέλη υδρογόνου. Ο ηλεκτροκινητήρας των 215 ίππων βρίσκεται στον πίσω άξονα, προσφέροντας πισωκίνητη διάταξη.

H Renault ακολουθεί διαφορετική προσέγγιση από τη Stellantis σχετικά με τις πλατφόρμες. Σύμφωνα με τον van den Acker, ο σχεδιασμός των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) πρέπει να είναι ριζικά διαφορετικός από των υβριδικών, ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση.

Το Embleme Concept έχει μακρύ μεταξόνιο 2,90 μέτρων, κοντούς προβόλους και μικρό μπροστινό καπό – ιδανικά χαρακτηριστικά για ένα ηλεκτρικό όχημα.

Εσωτερικό Renault Embleme

Πλατφόρμα και Αυτονομία

Η τελική επιλογή κινητήρα (είτε αμιγώς ηλεκτρικό είτε υβριδικό) θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της αγοράς EV και τις νομοθετικές ρυθμίσεις για τις εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη.

Το μελλοντικό Embleme βασίζεται στην πλατφόρμα AmpR Medium, όπως και το Scenic E-Tech, με μπαταρία 87kWh που προσφέρει αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων.

Λεπτομέρειες Σχεδίασης Renault Embleme

Μπαταρίες και Τεχνολογία Υδρογόνου

Οι μηχανικοί της Renault αναπτύσσουν επίσης μπαταρίες LFP (λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού άλατος), μειώνοντας το κόστος κατά 20% και αυξάνοντας την ενεργειακή απόδοση με την τεχνολογία cell-to-pack.

Στην περίπτωση υιοθέτησης της τεχνολογίας υδρογόνου, το Embleme θα μπορεί να διανύσει έως 1.000 χιλιόμετρα με δύο στάσεις ανεφοδιασμού διάρκειας πέντε λεπτών (εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα πρατήρια).

Η αεροδυναμική παίζει καθοριστικό ρόλο, ειδικά στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Renault ενσωματώνει κρυφούς υαλοκαθαριστήρες, χειρολαβές θυρών, κάμερες αντί για καθρέφτες και ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία, όπως ρυθμιζόμενο διαχύτη (με τη βοήθεια της Alpine F1 Team).

Αεροδυναμική Σχεδίαση Renault Embleme

Πότε Αναμένεται το Renault Embleme

Το Renault Embleme αναμένεται να αποκαλυφθεί στην τελική του μορφή το 2028. Η εταιρεία εξετάζει τις εξελίξεις στην αγορά πριν οριστικοποιήσει την επιλογή κινητήρων. Στόχος είναι η πολυτέλεια, η αεροδυναμική απόδοση και η πρωτοποριακή σχεδίαση, ώστε το Embleme να ανταγωνιστεί τα μεγάλα premium ηλεκτρικά.

δειτε ακομα

δειτε ακομα

Ε