Προσοχή για τους οδηγούς εταιρικών αυτοκινήτων με εξαγορά: Ποιες είναι οι πιθανές συνέπειες;

Μια πραγματική ιστορία που αποκαλύπτει τα προβλήματα στη συντήρηση και επισκευή εταιρικών αυτοκινήτων με συμβόλαια leasing.

Προβλήματα στην επισκευή εταιρικού αυτοκινήτου με όρο εξαγοράς

Σε περίπτωση εταιρικού οχήματος με σύμβαση leasing, όπου υπάρχει δηλωμένος ο όρος εξαγοράς μετά τη λήξη της μίσθωσης, η συντήρηση και επισκευή πρέπει να είναι άριστης ποιότητας. Ωστόσο, ένας επαγγελματίας χρήστης από τον χώρο του αυτοκινήτου κατέγραψε σοβαρές αστοχίες που επηρεάζουν την αξία και λειτουργικότητα του οχήματος.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η εμπειρία του επαγγελματία χρήστη μετά το τροχαίο

Μετά από ένα τροχαίο ατύχημα, το όχημα μεταφέρθηκε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας leasing για επισκευή, όπως προβλέπει το συμβόλαιο. Ο πελάτης παρέλαβε όχημα αντικατάστασης, αλλά η επισκευή κράτησε σχεδόν 5 μήνες.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Σοβαρές παρεκκλίσεις στην ποιότητα επισκευής

Κατά την παραλαβή του οχήματος, ο πελάτης εντόπισε ότι το αυτοκίνητο ήταν καλυμμένο με σκόνη, ενώ ο κινητήρας είχε μείνει ακινητοποιημένος για πάνω από 2 μήνες. Το πιο ανησυχητικό ήταν η τοποθέτηση ενός εμπρόσθιου προφυλακτήρα με αισθητήρες παρκαρίσματος που το όχημα αρχικά δεν διέθετε και οι συγκεκριμένοι αισθητήρες δεν λειτουργούσαν καθόλου.

Όταν διαμαρτυρήθηκε, ενημερώθηκε ότι το ανταλλακτικό είχε παραγγελθεί καινούργιο, αν και το γεγονός ότι το αμάξι απέκτησε αισθητήρες χωρίς να λειτουργούν προκάλεσε σύγχυση και ενστάσεις.

Πρόβλημα με φανάρια και εμπρόσθιο τροχό

Επιπλέον, το αντικατεστημένο εμπρόσθιο φανάρι έφερε την ημερομηνία παραγωγής Μάρτιος 2019, ενώ το αυτοκίνητο ήταν παραγωγής Μάιος 2019. Υπήρχε επίσης πρόβλημα στον εμπρόσθιο τροχό, ο οποίος ήταν στραβός λόγω της σύγκρουσης και θα έπρεπε να επισκευαστεί άμεσα, καθώς αποτελεί σημαντικό κίνδυνο για την ασφάλεια.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Αδυναμία χρήσης ασφαλιστικής κάλυψης και έλλειψη διαφάνειας

Ο πελάτης χρησιμοποίησε τη μικτή ασφάλεια για ιδίες ζημιές που καλύπτει άλλο εταιρικό όχημα, αλλά διαπίστωσε ότι η εταιρεία leasing δεν κατέφυγε στην ασφαλιστική εταιρεία και δεν καταγράφηκε κανένα σχετικό περιστατικό. Τα έξοδα επισκευής κατευθύνθηκαν σε φανoποιεία με αμφίβολης ποιότητας εργασίες και χρήση μεταχειρισμένων ανταλλακτικών, με στόχο να περιοριστεί το κόστος.

Η πραγματικότητα των επισκευών σε εταιρικά οχήματα leasing

Πολλές φορές, εταιρείες leasing δίνουν λιγότερα από 20 ευρώ ανά κομμάτι για επισκευές όπως στοκάρισμα και βάψιμο, γεγονός που επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα του τελικού αποτελέσματος. Αυτό δημιουργεί δυσαρέσκεια και προβληματισμό στους χρήστες που θέλουν να διατηρήσουν το όχημά τους σε άριστη κατάσταση ειδικά όταν πρόκειται να το εξαγοράσουν στο τέλος της μίσθωσης.

Η περίπτωση αυτή αναδεικνύει την ανάγκη για αυστηρότερους ελέγχους και διαφάνεια στην επισκευή εταιρικών οχημάτων, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για συμβόλαια με όρο εξαγοράς.

δειτε ακομα

δειτε ακομα