Η γνωστή κινεζική κατασκευάστρια ανακοίνωσε σχέδια να ενσωματώσει αυτόνομα συστήματα Επιπέδου 2+ σε όλα τα οχήματά της μέχρι το 2025.
Η τεχνολογία αυτή, η οποία είναι γνωστή ως NOA (Navigate on Autopilot), θα εφαρμόζεται αρχικά στα πιο προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα της, όπως το BYD Seagull, κάτι που θα διευρύνει την προσβασιμότητα της τεχνολογίας αυτής σε ένα μεγαλύτερο πελατολόγιο.
Παρότι η BYD υπερέχει σε πωλήσεις στην κινέζικη αγορά, είχε μείνει πίσω σε σύγκριση με άλλους κατασκευαστές στον τομέα των προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης. Με σημαντικές επενδύσεις τα τελευταία δύο χρόνια, η εταιρεία επαναστατεί, ενσωματώνοντας εξελιγμένους αλγόριθμους στα οχήματά της.
Το σχέδιο περιλαμβάνει την ενσωμάτωση του συστήματος NOA σε οχήματα από το οικονομικό Seagull μέχρι το πολυτελές Yangwang U8. Σκοπός της BYD είναι να φέρει αυτές τις τεχνολογίες κοντά στον καταναλωτή, καθιστώντας τες διαθέσιμες σε όλα τα επίπεδα.
Η στρατηγική της BYD ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2023, με την ίδρυση μιας ομάδας ειδικών που επικεντρώνεται στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Αυτή τη στιγμή, η ομάδα απαρτίζεται από 1.300 μέλη και έχει ανακοινώσει επένδυση 100 δισεκατομμυρίων γιουάν (γύρω στα 13,18 δισεκατομμύρια ευρώ) για την εξέλιξη αυτών των τεχνολογιών μέχρι τον Ιανουάριο του 2024.
Η BYD συνεργάζεται με προμηθευτές όπως οι DJI και Huawei, ενώ σχεδιάζει τη χρήση δικών της αλγορίθμων αυτοοδήγησης. Επιπλέον, έχει παραγγείλει ένα εκατομμύριο chips από τις εταιρείες Nvidia και Horizon Robotics, με στόχο να εξοπλίσει τα οχήματά της με έως και 11 κάμερες για τη βελτιωμένη λειτουργία των ημι-αυτόνομων συστημάτων τους.
Η BYD ασχολείται συγκεκριμένα με δύο κύρια συστήματα. Το CNOA (City Navigate on Autopilot), που αναλαμβάνει την οδήγηση σε αστικές περιοχές, καθώς και το HNOA (Highway Navigate on Autopilot), το οποίο είναι σχεδιασμένο για ασφαλή πλοήγηση στους αυτοκινητόδρομους.
Η αναβάθμιση των συστημάτων οδήγησης θα αποτελέσει σημαντική βοήθεια για την BYD να καλύψει τον στόχο της για πωλήσεις 5,5 εκατομμυρίων οχημάτων μέχρι το 2025, ενώ παράλληλα διαφοροποιείται από τον σφοδρό ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα.