Η Lancia κάνει δυναμική επανεμφάνιση στην αυτοκινητιστική σκηνή με νέο μοντέλο Ypsilon και την εντυπωσιακή σπορ έκδοση HF, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται να αποκαλύψει τη νέα Gamma το 2026.
Η νέα Ypsilon θα είναι διαθέσιμη σε βενζινοκίνητες mild hybrid εκδόσεις, καθώς και με ηλεκτρική κίνηση 156 ίππων. Η προσθήκη της Ypsilon HF έρχεται να αναβιώσει τα θρυλικά «High Fidelity» λογότυπα της Lancia, συνεχίζοντας την παράδοση της στην αγωνιστική σκηνή.
Η Ypsilon HF θα διαθέτει 280 ίππους ηλεκτρικό κινητήρα και 54 kWh μπαταρία, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα. Η τεχνολογική της βάση θα είναι συγγενική με αυτή των Alfa Romeo Junior Veloce και Abarth 600e, αν και οι λεπτομέρειες για την αυτονομία ακόμη δεν είναι γνωστές.
Οι διαφοροποιήσεις συγκριτικά με τις απλές εκδόσεις περιλαμβάνουν χαμηλωμένο αμάξωμα, ανανεωμένη ανάρτηση και πιο σπορ ρύθμιση στο τιμόνι. Σχεδιαστικά, η Ypsilon HF θα έχει σπορ λεπτομέρειες όπως το λογότυπο HF και σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα.
Επιπλέον, η Ypsilon HF θα ανατείλει και σε αγωνιστική έκδοση για ράλι, πιθανόν το 2025, συμμετέχοντας στην κατηγορία Rally 4, εστιάζοντας στην ανάπτυξη νέων οδηγών. Αντίθετα με την εκδοχή δρόμου, η αγωνιστική θα τροφοδοτείται από turbo βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων, τρικύλινδρο, με 212 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Όσον αφορά τη Lancia Gamma, η ιταλική αυτή επωνυμία προγραμματίζει την επιστροφή της για το 2026, με τις πρώτες πληροφορίες πιθανόν να διαρρεύσουν το 2025. Το μοντέλο θα είναι ένας συνδυασμός fastback και crossover, με διαστάσεις παρόμοιες με αυτές των Opel Grandland και Peugeot 3008, βασισμένο στην STLA Medium πλατφόρμα της Stellantis.
Προς το παρόν, δεν είναι σαφές αν η νέα Gamma θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική ή θα περιλαμβάνει και βενζινοκίνητες εκδόσεις, αν και η πλατφόρμα STLA Medium υποστηρίζει διάφορους τύπους υβριδικών συστημάτων.