Ανακαλύψτε πώς το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid επαναπροσδιορίζει την εργονομία και την πρακτικότητα με καινοτόμες λειτουργίες στην πίσω πόρτα του χώρου φόρτωσης.
Η Εξέλιξη της Πόρτας Χώρου Φόρτωσης στα Pick-Up Ford
Από τις απλές μεταλλικές επιφάνειες των F-Series της δεκαετίας του 1940, οι πίσω πόρτες των pick-up Ford έχουν διανύσει μεγάλη απόσταση. Στη δεκαετία του 1960 και 1970, η έμφαση δόθηκε στην ανθεκτικότητα και την ασφάλεια, ενώ η δεκαετία του 1980 έφερε ελαφρύτερες και πιο ανθεκτικές κατασκευές με εξελιγμένους μηχανισμούς κλειδώματος. Η Ford εισήγαγε την πρώτη πόρτα χώρου φόρτωσης με υποβοήθηση το 2000 (Tailgate Assist) και αναδιπλούμενο σκαλοπάτι (Tailgate Step) την επόμενη δεκαετία, βελτιώνοντας σημαντικά την εργονομία.

Πολυλειτουργικότητα και Καινοτομία: F-150 και Super Duty
Στη δεκαετία του 2020, η Ford παρουσίασε τις πολυλειτουργικές πίσω πόρτες στα νεότερα μοντέλα F-150 και Super Duty. Ενσωματωμένη επιφάνεια εργασίας (Work Surface), ηλεκτρικός μηχανισμός ανοίγματος με τηλεχειρισμό, διαχωριστικά φορτίου και ενσωματωμένες εργαλειοθήκες βελτιστοποιούν την χρηστικότητα. Το Pro Access Tailgate στο F-150, με την μεσαία πόρτα που ανοίγει σε τρεις γωνίες, προσφέρει ασυναγώνιστη προσβασιμότητα.

Ford Ranger Plug-in Hybrid: Επαναστατική Λειτουργικότητα
Το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid (PHEV) εισάγει ακόμα περισσότερα καινοτόμα συστήματα στην πόρτα του χώρου φόρτωσης, εστιάζοντας στην ενίσχυση της λειτουργικότητας και της πρακτικότητας.
Pro Power Onboard: Ενέργεια στα χέρια σας
Το κορυφαίο σύστημα, Pro Power Onboard, προσφέρει πολλαπλές πρίζες στην πίσω πόρτα, επιτρέποντας τη χρήση εργαλείων και συσκευών χωρίς εξωτερική γεννήτρια. Με στάνταρ ισχύ φόρτισης 2,3 kW ή προαιρετική έκδοση 6,9 kW με δύο παροχές των 15 amp (3,45 kW η κάθε μία), το Pro Power Onboard καλύπτει ανάγκες επαγγελματιών και ταξιδιωτών, παρέχοντας αδιάλειπτη τροφοδοσία.

Εργονομική Επιφάνεια Εργασίας στην Πόρτα
Η πίσω πόρτα του νέου Ford Ranger PHEV μετατρέπεται σε εργονομική επιφάνεια εργασίας, διαθέτοντας ενσωματωμένους σφιγκτήρες και χάρακα, για την διευκόλυνση των επαγγελματικών αναγκών.

Plug-in Hybrid: Απόδοση και Οικονομία
Το νέο Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης του Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost 2,3 λίτρων με ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 11,8 kWh. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 43 χλμ (50 χλμ σε αστικό κύκλο). Με ροπή 697 Nm και μέγιστη απόδοση 281 PS, η έκδοση PHEV προσφέρει περισσότερη ισχύ από ένα πετρελαιοκίνητο Ranger 3.0L V6. Παράλληλα, διατηρεί ωφέλιμο φορτίο 800 κιλών, δυνατότητα ρυμούλκησης 3.500 kg και κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες με το σύστημα τετρακίνησης e-4WD και το μπλοκέ πίσω διαφορικό.
Μάθετε περισσότερα για το καινοτόμο Ford Ranger PHEV εδώ