Η Mazda παραμένει δυναμικά στο προσκήνιο της ευρωπαϊκής αγοράς, με νέα μοντέλα και ανανεωμένες εκδόσεις να ενισχύουν τη γκάμα της για το 2026.
Η χρονιά που έρχεται φαίνεται ιδιαίτερα ελπιδοφόρα για την ιαπωνική εταιρεία, με την επιστροφή του Mazda6 υπό την ολοκαίνουργια μορφή ΕΖ-6, την νέα γενιά του CX-5 και την αναβάθμιση του CX-60.
Αρχίζοντας με το ΕΖ-6, τον διάδοχο του Mazda6, έχουμε μια μπερλίνα 4,92 μέτρων που εντάσσεται στην κατηγορία Ε, με κλασικές sedan αναλογίες και σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες, όπως η 14,6 ιντσών οθόνη πολυμέσων και ένα εντυπωσιακό head-up display 50 ιντσών επαυξημένης πραγματικότητας.
Στην Κίνα, το ΕΖ-6 θα είναι διαθέσιμο ως αμιγώς ηλεκτρικό ή με range extender βενζίνης. Στην ηλεκτρική του έκδοση, προσφέρεται με μπαταρίες 56,1 kWh ή 68,8 kWh και ηλεκτροκινητήρα 258 ίππων στον πίσω άξονα, ενώ η αυτονομία του ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα με τη μεγαλύτερη μπαταρία, ακολουθώντας τον Κινεζικό κύκλο CLTC.
Η έκδοση EREV περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων με 95 ίππους για τη φόρτιση της μπαταρίας, και έναν ηλεκτροκινητήρα 217 ίππων για την κίνηση των τροχών. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 124 χιλιόμετρα, με τη συνολική αυτονομία να προσεγγίζει τα 1.300 χιλιόμετρα (σύμφωνα με τον CLTC).
Το ανανεωμένο Mazda CX-5 αναμένεται στα μέσα του 2025 και θα είναι διαθέσιμο σε Mild hybrid και Full hybrid βενζϊνής εκδόσεις. Οι αναβαθμίσεις επικεντρώνονται στον ανασχεδιασμό και την προσθήκη περισσότερων υβριδικών επιλογών, προκειμένου να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα του στην κατηγορία C.
Στο Mazda CX-60 του 2025, οι αλλαγές είναι διακριτικές αλλά ουσιαστικές. Θα παραμείνει με τους ίδιους κινητήρες και την κομψή του σχεδίαση. Ο βενζινοκινητήρας θα είναι 2.5 λίτρων plug-in hybrid με 328 ίππους, καθώς και mild hybrid diesel έκδοση 3.3 λίτρων με επιλογές 200 και 249 ίππων.
Ανάμεσα στις βελτιώσεις, προστίθενται νέα χρώματα όπως το Zircon Sand Metallic, καθώς και νέες εκδόσεις εξοπλισμού – οι Homura Plus και Takumi Plus. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν επίσης βελτιώσεις στην ανάρτηση με πιο αποδοτικά αμορτισέρ και μαλακότερα πίσω ελατήρια για καλύτερη άνεση.