Έρχεται SUV από τη McLaren; Η βρετανική εταιρεία, υπό νέα ιδιοκτησία, ετοιμάζει την απάντησή της στην Ferrari Purosangue με μια νέα γκάμα πολυτελών SUV.
Η McLaren ετοιμάζει SUV για να ανταγωνιστεί τη Ferrari Purosangue;
Η McLaren, με νέα διοίκηση από την CYVN Holdings LLC του Άμπου Ντάμπι, φαίνεται πως αλλάζει ρότα. Η κρατική επενδυτική εταιρεία των ΗΑΕ, που ανέλαβε τον έλεγχο της McLaren τον Δεκέμβριο του 2024, σχεδιάζει να συγχωνεύσει την εταιρεία με την Forseven Holdings, μια startup ηλεκτρικών αυτοκινήτων με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η CYVN σκοπεύει να αξιοποιήσει το brand της McLaren για μια νέα γκάμα πολυτελών SUV, συνεχίζοντας παράλληλα την παραγωγή των παραδοσιακών supercars της.
Ανακατατάξεις στη διοικητική ομάδα της McLaren
Η ανακοίνωση της συγχώνευσης αναμένεται σύντομα. Ο Nick Collins, πρώην στέλεχος της Jaguar Land Rover, θα ηγηθεί της νέας εταιρείας, ενώ ο Michael Leiters θα παραμείνει επικεφαλής της McLaren Automotive.
Η δύσκολη οικονομική κατάσταση και η στροφή στα SUV
Η McLaren αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες τα τελευταία χρόνια, αναζητώντας κεφάλαια, πουλώντας συλλεκτικά αυτοκίνητα και εκχωρώντας τις εγκαταστάσεις της στο Woking. Ενώ εταιρείες όπως η Ferrari, η Lamborghini και η Porsche έχουν ήδη επενδύσει στα SUV, η McLaren αντιστάθηκε για καιρό, εστιάζοντας αποκλειστικά στα supercars.

Ο πρώην CEO της McLaren, Mike Flewitt, είχε δηλώσει το 2018 ότι η εταιρεία δεν θα κατασκεύαζε ποτέ SUV. Όμως, ο σημερινός CEO, Michael Leiters, επιβεβαίωσε πέρυσι ότι η εταιρεία θα εισέλθει τελικά σε αυτή την αγορά.
Τι γνωρίζουμε για τη Forseven;
Η Forseven, με την οποία θα συγχωνευθεί η McLaren, παραμένει ένα μυστήριο, καθώς δεν έχει αποκαλύψει συγκεκριμένα σχέδια για νέα μοντέλα. Ωστόσο, έχει συνάψει συμφωνία τεχνολογικής αδειοδότησης με τη Nio, την κινεζική εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων στην οποία η CYVN είναι επίσης μέτοχος.

Η CYVN και η Formula 1
Εκτός από τον τομέα των αυτοκινήτων, η CYVN έχει αποκτήσει και μειοψηφικό πακέτο στη McLaren F1, η οποία πέρυσι κέρδισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών της Formula 1 για πρώτη φορά μετά το 1998.