Το kit της Electrogenic (plug and play) αναλαμβάνει τη μετατροπή του κλασικού Mazda MX-5 της πρώτης γενιάς σε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, προσφέροντας 160 ίππους και αυτονομία 240 χιλιομέτρων.
Η εταιρεία, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έχει καθιερωθεί ως ηγέτης στις ηλεκτρικές μετατροπές οχημάτων, επαναστατώντας κλασικά μοντέλα όπως το Land Rover Defender, το εμβληματικό Mini, η θρυλική Porsche 911, η διάσημη Jaguar E-Type και το μοναδικό DeLorean DMC-12.
Αυτή τη φορά, η Electrogenic στρέφεται στο ιαπωνικό roadster, το οποίο έχει αφήσει ανεξίτηλο στίγμα στην αυτοκινητιστική ιστορία. Εκτός από παραδοσιακές μετατροπές με υπερσυμπιεστές και στροβιλοσυμπιεστές, ήρθε η ώρα να εξερευνήσετε μια πολύ πιο πράσινη εναλλακτική λύση.
Η Electrogenic υποστηρίζει ότι η μετάβαση του αυτοκινήτου σε ηλεκτρική μορφή μπορεί να γίνει εύκολα από έναν καταρτισμένο μηχανικό μέσα σε λίγες μέρες, με τη διαδικασία να είναι πλήρως αναστρέψιμη, σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης αποφασίσει να επιστρέψει στην αρχική κατάσταση του οχήματος.
Η ιπποδύναμη αυξάνεται από τους 116 ίππους του βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων στους 160, με την ροπή να απογειώνεται από 136 Nm στα 310 Nm. Ο χρόνος για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα μειώνεται κατά 3 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα. Μπορεί να φαίνεται χαμηλή, αλλά μην ξεχνάτε ότι η πραγματική μαγεία του Miata βρίσκεται άλλου.
Η κατανομή βάρους παραμένει σχεδόν αμετάβλητη, με το αυτοκίνητο να είναι μόλις 100 κιλά βαρύτερο, εξασφαλίζοντας ότι η οδήγηση παραμένει απολαυστική στις στροφές και σε κλειστές διαδρομές. Για να κατανοήσετε καλύτερα, το ηλεκτρικό μοντέλο είναι 12 κιλά ελαφρύτερο από το τρέχον MX-5 RF. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 42 kWh και απαιτεί μόλις 1 ώρα φορτίσης.
Φυσικά, όλα αυτά έχουν και το αντίκτυπό τους. Το κόστος της μετατροπής φτάνει περίπου τις 20.000 ευρώ, σε μια στιγμή που ένα μεταχειρισμένο αλλά αξιόλογο μοντέλο στην αγορά κοστίζει σημαντικά λιγότερα.