Maserati MC20 Folgore: Το Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο που Δεν Θα Δούμε

Ενθουσιασμένοι φίλοι της αυτοκίνησης, ετοιμαστείτε! Η Maserati αλλάζει ρότα και κρατά ψηλά τη σημαία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ακούγοντας τις επιθυμίες των οδηγών.

Ανατροπή Σχεδίων για την Ηλεκτρική Maserati MC20 Folgore

Η Maserati, γνωστή για τα ισχυρά και πολυτελή της αυτοκίνητα, ανακοίνωσε επίσημα την εγκατάλειψη του προγράμματος για το ηλεκτρικό supercar, την MC20 Folgore. Το project, που πρωτοπαρουσιάστηκε το Φθινόπωρο του 2020, προέβλεπε ένα εντυπωσιακό σύνολο με τρεις ηλεκτροκινητήρες, ικανό να προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις.

Προτεραιότητα στους Κινητήρες Εσωτερικής Καύσης (ICE)

Παρά τις αρχικές δηλώσεις του τότε Διευθύνοντος Συμβούλου, Davide Grasso, για την κυκλοφορία της MC20 Folgore μέσα στο έτος, η εταιρεία φαίνεται να υπαναχωρεί. Εκπρόσωπος της Maserati εξήγησε ότι οι πελάτες στην κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων δείχνουν σαφή προτίμηση στους κινητήρες ICE και δεν είναι ακόμη έτοιμοι για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Αυτή η ανατροπή υπογραμμίζει τη σημασία της κατανόησης των αναγκών της αγοράς και την προσαρμογή των σχεδίων στις πραγματικές επιθυμίες των καταναλωτών.

maserati b

Επιδόσεις που Θα Είχαμε Δει (Αν…)

Για την ιστορία, η Folgore θα απέδιδε 761 ίππους και 1.348 Nm ροπής, επιταχύνοντας από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα. Η τελική της ταχύτητα θα άγγιζε τα 325 χλμ./ώρα, με αυτονομία έως 375 χιλιόμετρα. Δυστυχώς, αυτά τα νούμερα θα μείνουν στα χαρτιά.

Επιστροφή στην MC20 με Έμπνευση από την GT2 Stradale

Μετά το “ναυάγιο” της ηλεκτρικής έκδοσης, η Maserati στρέφει την προσοχή της στην ανανεωμένη MC20. Η νέα έκδοση αναμένεται να δανειστεί στοιχεία από την αγωνιστική MC20 GT2 Stradale, η οποία χρησιμοποιεί έναν twin-turbo 3λιτρο V6 κινητήρα, αποδίδοντας 640 ίππους και 720 Nm ροπής. Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί μια επιστροφή στις ρίζες της Maserati, με έμφαση στην απόδοση και την οδηγική απόλαυση που προσφέρουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα