Η Lancia ετοιμάζεται για μεγάλο βήμα. Μετά την Ypsilon, έρχεται η Gamma, ένα SUV που θα φέρει πολυτέλεια στη γκάμα της. Η παραγωγή ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Melfi και οι πρώτες μηχανές βγαίνουν ήδη.
Παρουσίαση και χαρακτηριστικά της Gamma
Η Lancia βάζει στοίχημα στην νέα Gamma, που θα γίνει η ναυαρχίδα της. Ένα κομψό SUV μεσαίας κατηγορίας, εμπνευσμένο από την ηλεκτρική Ypsilon, αλλά με πιο μεγάλες γραμμές. Το μήκος της φτάνει γύρω στα 4,7 μέτρα, έτοιμη να ανταγωνιστεί το Peugeot 5008 και το DS 7.
Βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis. Η ίδια πλατφόρμα δουλεύει για το Peugeot 3008, το 5008 και το Opel Grandland. Το σχέδιο κρατάει στοιχεία από το πρωτότυπο Pu+Ra HPE του 2023, αλλά προσαρμοσμένα για μαζική παραγωγή. Δεν παίρνει την STLA Large, όπως κάνουν Alfa Romeo, Maserati και Jeep – αυτές έχουν πιο δυνατά πράγματα.
Η σπορ έκδοση και η αυτονομία
Όμως η Lancia Gamma HF θα φέρει ταχύτητα. Δύο ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση, γύρω στους 400 ίππους – το μέγιστο για την πλατφόρμα. Θα δίνει γρήγορη επιτάχυνση και καλή οδήγηση, όπως ταιριάζει στη Lancia.
Με μπαταρία 104 kWh, φτάνει 700 χιλιόμετρα αυτονομία κατά WLTP. Ένα ηλεκτρικό SUV που ισορροπεί άνεση, οικονομία και δύναμη στην κατηγορία του.
Το SUV αυτό σημαίνει πολλά για το μέλλον της Lancia. Ο νέος CEO της Stellantis, Antonio Filosa, κοιτάζει από κοντά πώς εξελίσσεται, μέσα στην προσπάθεια του ομίλου να σώσει τα κέρδη από τα δυνατά brands. Η Lancia Gamma γίνεται κομμάτι αυτού του σχεδίου.
