Ο νέος ηλεκτρικός κινητήρας που παρουσιάστηκε φαίνεται να αποτελεί μια πολλά υποσχόμενη εναλλακτική λύση στους παραδοσιακούς κινητήρες βενζίνης και diesel, προσφέροντας ισχύ 340 ίππων με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 75 κιλά.
Η αγορά των κινητήρων diesel και βενζίνης φαίνεται να εισέρχεται σε περίοδο αβεβαιότητας. Εκτός και αν υπάρξουν θεαματικές αλλαγές, από το 2035 και μετά, οι νέοι κινητήρες αυτών των τύπων δεν θα επιτρέπεται πλέον για τα νέα αυτοκίνητα εντός της Ε.Ε. Παρ’ όλα αυτά, οι κινητήρες αυτοί πιθανόν να έχουν αρχίσει να υποκύπτουν ακόμη νωρίτερα, καθώς οι κατασκευαστές επιδιώκουν μείωση των εκπομπών CO2 από το 2025, προσαρμόζοντας σταδιακά τους μέσους ρύπους που εκλύουν τα οχήματά τους.
Αυτός είναι ο λόγος που καινοτόμες λύσεις, όπως αυτή που ακολουθεί, αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για το μέλλον της αυτοκίνησης. Η Magna International, μια από τις κορυφαίες εταιρείες κατασκευής εξαρτημάτων για την αυτοκινητοβιομηχανία, παρουσίασε έναν ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει ισχύ 340 ίππων και μέγιστη ροπή 5.000 Nm, με βάρος μόλις 75 κιλών.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και είναι «συμβατός» με συστήματα 800 Volt. Ένα από τα σημαντικά πλεονεκτήματά του είναι η ικανότητά του να προσαρμόζεται στον διαθέσιμο χώρο, με την αναδιάρθρωση των μηχανικών του τμημάτων, ελαχιστοποιώντας έτσι τη μείωση της χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ και του χώρου επιβατών ανάλογα με τον σχεδιασμό του οχήματος.
Στο σημείο αυτό, αξίζει να σημειωθεί ότι η Magna έχει ήδη επισημοποιήσει συνεργασία για την προμήθεια αυτών των κινητήρων με έναν αδιευκρίνιστο κατασκευαστή αυτοκινήτων, ο οποίος σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τους εν λόγω κινητήρες σε μια διάταξη dual-motor αποδίδοντας συνολικά 987 ίππους.