Είναι ευρέως γνωστό ότι η απόκτηση μιας Ferrari απαιτεί σημαντική οικονομική επιφάνεια. Αναπάντεχα, τα στοιχεία δείχνουν ότι η ηλικιακή ομάδα των αγοραστών Ferrari μειώνεται αισθητά!
Νέοι οδηγοί, νέα τάση για Ferrari
Η κτήση μιας Ferrari ανέκαθεν θεωρούνταν προνόμιο, συνδεδεμένο με την οικονομική επιφάνεια. Παραδοσιακά, οι αγοραστές ανήκαν σε μεγαλύτερες ηλικίες. Ωστόσο, τα δεδομένα δείχνουν μια ενδιαφέρουσα αλλαγή.
Ο CEO της Ferrari, Benedetto Vigna, αποκάλυψε ότι το 40% των νέων πελατών είναι πλέον κάτω των 40 ετών!
Αυτή η αύξηση κατά 10% σε σχέση με το 2023 (όπου το ποσοστό ήταν 30%) υποδηλώνει μια σημαντική στροφή. Ο Vigna τόνισε πως αυτή η εξέλιξη είναι αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς.
Αποκλειστικότητα και νέοι ιδιοκτήτες Ferrari
Παρά την πτώση της μέσης ηλικίας, η Ferrari παραμένει μια μάρκα με υψηλό βαθμό αποκλειστικότητας. Σύμφωνα με το Fortune, το 81% των νέων αυτοκινήτων το 2024 κατέληξαν σε ήδη υπάρχοντες πελάτες. Συνεπώς, η είσοδος νέων μελών στο κλειστό club ιδιοκτητών Ferrari δεν είναι τόσο συχνή.

Ανάπτυξη πωλήσεων Ferrari παγκοσμίως
Το προηγούμενο έτος, η Ferrari πούλησε 13.752 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Οι ΗΠΑ κατέχουν την πρώτη θέση στις πωλήσεις με 3.527 μονάδες. Ακολουθούν η Γερμανία (1.827) και η Ιαπωνία (1.445). Σημαντικό ρόλο στην εμπορική επιτυχία έπαιξε το FUV Purosangue.
Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο του 2024, η Roma κατέλαβε την πρώτη θέση σε πωλήσεις (1.870), ενώ η Purosangue τη δεύτερη (1.489).
Νέα μοντέλα Ferrari για το 2025
Το 2025 αναμένονται ακόμα περισσότερες επιτυχίες, με την κυκλοφορία των νέων μοντέλων 12Cilindri και F80. Ωστόσο, η αναμονή για την παράδοσή τους ενδέχεται να φτάσει έως και το 2027.