Ηλεκτρικό Comeback για το Kia Pride

Γιορτάζοντας την 80η επέτειο της Kia, η εταιρεία παρουσίασε μια ηλεκτρική έκδοση του ιστορικού μοντέλου Pride, που είχε κυκλοφορήσει το 1996.

Το Pride, ή αλλιώς Ford Festiva στις διεθνείς αγορές, σχεδιάστηκε με κινητήρες 1,1 λίτρων και 1,3 λίτρων. Ο μεγαλύτερος από αυτούς παρήγαγε 61 ίππους και 135 Nm ροπής. Σήμερα, η ηλεκτρική του έκδοση, που εκπονήθηκε από την Electrogenic, αποδίδει 109 ίππους και 235 Nm ροπής.

Kia Pride EV b

Φυσικά, συγκριτικά με τους 228 ίππους του Kia EV6, οι 109 ίπποι φαντάζουν λίγοι. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι το EV6 ζυγίζει 2.065 κιλά, ενώ το ηλεκτρικό Pride ζυγίζει μόλις 870 κιλά. Αξιοσημείωτο είναι ότι η μετατροπή αυτή διατηρεί το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Όπως και στο EV6, το ηλεκτρικό Pride διαθέτει διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης. Στη λειτουργία Eco, η ισχύς περιορίζεται στους 60 ίππους και η ροπή στα 118 Nm, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δευτερόλεπτα, ίδιο με τον αρχικό βενζινοκινητήρα. Στη λειτουργία Auto, η ισχύς αυξάνεται στους 81 ίππους και η ροπή στα 176 Nm, ενώ στη λειτουργία Sport, οι 109 ίπποι προσφέρουν εντυπωσιακή επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα (σε σύγκριση με 7,7 δευτερόλεπτα για το EV6).

Kia Pride EV c

Και όσον αφορά την εμφάνιση, το ηλεκτρικό Kia Pride διατηρεί τον κλασικό του χαρακτήρα. Τα ίδια ζάντες και τάσια έχουν παραμείνει, με τη θύρα φόρτισης να είναι διακριτικά κρυμμένη κάτω από το πορτάκι του καυσίμου. Μοναδικές αναβαθμίσεις αποτελούν τα σύγχρονα φωτιστικά σώματα. Στο εσωτερικό, οι υφασμάτινες επενδύσεις έχουν αντικατασταθεί με νέα, vintage σχέδια που περιλαμβάνουν πράσινες ραφές, παρόμοιες με αυτές του EV6 GT.

Το ηλεκτρικό Pride χρησιμοποιεί δύο μπαταρίες 10 kWh, με μία τοποθετημένη κάτω από το καπό και την άλλη στο πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ. Η αυτονομία του φτάνει έως και 193 χιλιόμετρα.

δειτε ακομα

δειτε ακομα