Ηλεκτρική Porsche 911 με μοτέρ Tesla

Η Porsche επιλέγει να καθυστερήσει τον εκσυγχρονισμό της 911 σε ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά η δανέζικη εταιρεία Kalmar έχει ήδη αναπτύξει τη δική της ηλεκτρική εκδοχή με το πρωτότυπο 7-97 E-Volt.

Ειδικότερα, η Kalmar έχει προχωρήσει σε αυτή τη μετατροπή της Porsche 911 (γενιά 964) χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό σύστημα του Tesla Model S. Αυτή η κίνηση έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις μεταξύ των καθαρών λάτρεων της παράδοσης που σχετίζεται με τα μοντέλα της Zuffenhausen.

kalmar 7 97 e volt%20%2810%29

Η Kalmar είναι γνωστή για τη δημιουργία restomods (μετατροπών κλασικών αυτοκινήτων με σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα) της 911, εστιάζοντας σε κάθε λεπτομέρεια. Το τελευταίο της εγχείρημα είναι η ηλεκτρική μετατροπή του γερμανικού σπορ αυτοκινήτου, γνωστό ως 7-97 E-Volt.

Η διαδικασία ξεκίνησε με την αναζήτηση μιας παλιάς 911, συγκεκριμένα της γενιάς 964. Εντόπισαν μια κατάλληλη μονάδα και προχώρησαν σε ανακαίνισή της, διατηρώντας τα αυθεντικά της στοιχεία όπου αυτό ήταν εφικτό, ανακυκλώνοντας και χυτεύοντας εκ νέου τα αλουμίνια και τις γυάλινες επιφάνειες.

kalmar 7 97 e volt%20%284%29

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του 7-97 E-Volt είναι η ελαφριά κατασκευή του αμαξώματος από σύνθετα υλικά με βάση ίνες λιναριού, μια επιλογή που επίσης χρησιμοποιήθηκε στο εσωτερικό, με στόχο τη μείωση του βάρους. Η Kalmar αναφέρει ότι το βάρος του 7-97 E-Volt είναι περίπου 1.360 κιλά, συγκρίσιμο με αυτό της 911 Turbo γενιάς 964.

kalmar 7 97 e volt%20%282%29

Οι διαστάσεις του κλασικού και του εκσυγχρονισμένου μοντέλου είναι οι ίδιες, αλλά η συναρμολόγηση των γυάλινων στοιχείων έχει γίνει με τρόπο που μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις.

kalmar 7 97 e volt%20%283%29

Η Kalmar αναφέρει ότι η παραγωγή άντωσης (“κάθετης δύναμης”) έχει αυξηθεί κατά 30% μπροστά και 20% πίσω σε σχέση με την αρχική 911, ενώ η προαιρετική ουρά τύπου ducktail μπορεί να προσφέρει αύξηση έως και 60% στην πίσω κάθετη δύναμη.

Το κύριο χαρακτηριστικό της μετατροπής είναι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Ένας ηλεκτρικός κινητήρας τοποθετημένος στον πίσω άξονα παρέχει 450 ίππους και τροφοδοτείται από μπαταρία 63 kWh, η οποία εκτείνεται σε σχεδόν όλο το δάπεδο για ιδανική κατανομή βάρους.

kalmar 7 97 e volt%20%288%29

Η Kalmar δηλώνει ότι το 7-97 E-Volt επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα και προσφέρει αυτονομία έως 290 χιλιόμετρα. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέγει ανάμεσα σε λειτουργίες Eco και Sport.

kalmar 7 97 e volt%20%285%29

Ορισμένα σύγχρονα χαρακτηριστικά που προστεθήκαν περιλαμβάνουν ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού, αυτόματο κλιματισμό, LED προβολείς, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρες βροχής και σύστημα infotainment με υποστήριξη Apple CarPlay.

kalmar 7 97 e volt%20%289%29

Επιπλέον, έχει προστεθεί ηλεκτρική αντλία για τα συστήματα διεύθυνσης, κλιματισμού και φρένων. Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δίσκους φρένων από χάλυβα ή ελαφρύτερους δίσκους από ανθρακονήματα.

kalmar 7 97 e volt%20%286%29

Η τιμή για τη μετατροπή του 7-97 E-Volt ξεκινά από 450.000 ευρώ, με την Kalmar να αναφέρει ότι οι τροποποιήσεις έχουν πραγματοποιηθεί έτσι ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί, εφόσον το επιθυμεί ο μελλοντικός του ιδιοκτήτης, να υποδεχτεί και πάλι εγκατάσταση κινητήρα βενζίνης.

δειτε ακομα

δειτε ακομα