Η Toyota συνεχίζει να πιστεύει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης και επενδύει σημαντικά στην τεχνολογία τους για το μέλλον, με το τελευταίο της επίτευγμα να είναι ένας νέος κινητήρας 2.0 λίτρων που αποδίδει 600 hp.
Όλοι οι λάτρεις των αυτοκινήτων γνωρίζουν τους εμβληματικούς κινητήρες 1JZ και 2JZ που χρησιμοποίησε η Toyota κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1990 και στις αρχές του 2000. Ο 2JZ, ειδικότερα, έχει αποκτήσει φήμη για την αξιοπιστία και τη δυνατότητα τεράστιας αναβάθμισης, κάνοντάς τον εμβληματικό στη συνείδηση των φίλων των αυτοκινήτων.
Τώρα, η ιαπωνική εταιρεία στοχεύει ο νέος κινητήρας 2.0 λίτρων να αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερη δημοτικότητα από τον 2JZ. Αυτός ο κινητήρας ανήκει σε μια νέα και προηγμένη σειρά κινητήρων που περιλαμβάνει μονάδες 1.5 και 2.0 λίτρων με ποικιλία αποδόσεων, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν τόσο από την Toyota όσο και από τη Lexus.
Πρέπει να σημειωθεί ότι, καθώς η τεχνολογία προχωρά και οι περιβαλλοντικές απαιτήσεις γίνονται αυστηρότερες, οι κινητήρες αυτοί θα είναι έτοιμοι για πλήρως υβριδικές ή plug-in υβριδικές εφαρμογές και εναλλακτικά καύσιμα.
Ένας Ιάπωνας δημοσιογράφος είχε πρόσφατα τη δυνατότητα να δοκιμάσει ένα Lexus IS εξοπλισμένο με μια έκδοση 400 ίππων αυτού του κινητήρα. Στην περίπτωση του RC, ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος σε αγωνιστική μορφή με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, ενώ το sedan IS χρησιμοποιεί την πιο ισχυρή έκδοση σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων.
Στο κοντινό μέλλον, ανυπομονούμε να δούμε τις επίσημες ανακοινώσεις της Toyota για τη νέα γενιά θερμικών κινητήρων της, ειδικά ενώ η πτώση του ενδιαφέροντος για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να επιβεβαιώνει την απόφασή της να παραμείνει πιστή στους κινητήρες βενζίνης.