Η Toyota επενδύει στρατηγικά στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, επιδιώκοντας να ξεπεράσει την Tesla, και μάλιστα στον πυρήνα του ανταγωνισμού της.
Η Toyota φαίνεται έτοιμη να κατακτήσει ξανά την κορυφή του κατασκευαστικού τομέα, καθώς οι πωλήσεις της έχουν σημειώσει αύξηση 25,1% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, μια χρονιά που ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη με συνολικά 11,23 εκατομμύρια πωληθέντα οχήματα. Ένα από τα στοιχεία που συμβάλλουν στην ανοδική της πορεία είναι η αποφασιστική κίνηση προς την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σαφώς, η Tesla αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς ανταγωνιστές της Toyota, και η ιαπωνική εταιρεία στοχεύει να επιβληθεί της Tesla στην αμερικανική αγορά, η οποία αποτελεί έναν από τους πιο απαιτητικούς στόχους για την ίδια.
Σύμφωνα με πρόσφατες εκθέσεις αξιοπιστίας του Consumer Reports, το Tesla Model 3 αντιμετωπίζει σοβαρές προκλήσεις, με επαναλαμβανόμενα προβλήματα στα φρένα, στα αμορτισέρ και στα φώτα. Αυτές οι αποτυχίες επιβεβαιώνουν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το πιο προβληματικό στις κατηγορίες 2-3 και 4-5 ετών κυκλοφορίας.
Η Toyota σκοπεύει να εκμεταλλευτεί τις αδυναμίες των ανταγωνιστών της και έχει θέσει ως στόχο να δεκαπλασιάσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030 σε σύγκριση με το 2023. Αντίθετα από κάποιες άλλες μάρκες, όπως η Volkswagen, που κατασκευάζουν αποκλειστικά εργοστάσια για ηλεκτρικά οχήματα, η Toyota επιδιώκει να αυξήσει την αποδοτικότητα των ήδη υπαρχουσών γραμμών παραγωγής της, μειώνοντας έτσι τον χρόνο συναρμολόγησης και αυξάνοντας την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, χωρίς να επηρεαστεί αρνητικά η παραγωγή συμβατικών οχημάτων.