“Η Θεσσαλονίκη λέει αντίο στους επιβάτες χωρίς εισιτήριο”

Aπό τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου, η είσοδος των επιβατών θα γίνεται αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα.

Η πρωτοβουλία αυτή του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) έχει στόχο να μειώσει την εισιτηριδιαφυγή με την προσθήκη νέων λεωφορειακών γραμμών που θα εφαρμοστούν για πρώτη φορά από την μπροστινή πόρτα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την απόφαση του ΟΣΕΘ, από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου, οι επιβάτες θα επιβιβάζονται μόνο από την μπροστινή πόρτα σε επιλεγμένες 25 γραμμές του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ που εξυπηρετούν τόσο την αστική όσο και την περιαστική ζώνη.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Οι γραμμές που θίγονται από αυτή την αλλαγή περιλαμβάνουν:

  • 1 Νο 11 Πυλαία-Ν.Σ.Σ.
  • 2 Νο 15 Σαράντα Εκκλησιές-Ιστορικό Κέντρο
  • 3 Νο 16 Ευαγγελίστρια-Ιστορικό Κέντρο
  • 4 Νο 17 Τριανδρία-Ν.Σ.Σ.
  • 5 Νο 18 Αγ. Ανάργυροι-Κορδελιό
  • 6 Νο 19 Κορδελιό-Ν.Σ.Σ.
  • 7 Νο 20 Μενεμένη-Αριστοτέλους
  • 8 Νο 21 Εύοσμος-Αριστοτέλους
  • 9 Νο 23 Ν.Σ.Σ.-Συκιές
  • 10 Νο 25 Νεάπολη-Βενιζέλου
  • 11 Νο 29 Πολίχνη-Αριστοτέλους
  • 12 Νο 33 Αγ. Παντελεήμων-Βενιζέλου
  • 13 Νο 39 Κηφισιά-Δικαστήρια
  • 14 Νο 36 Βούλγαρη-Ζώνη Κανοτομίας
  • 15 Νο 36Χ Α.Σ.ΙΚΕΑ-Τριανδρία
  • 16 Νο 40 Ν.Σ.Σ.-Καλοχώρι
  • 17 Νο 43Υ Κάτω Ηλιούπολη-Βούλγαρη
  • 18 Νο 45 ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής-Cosmos
  • 19 Νο 45Υ Τ.Σ.ΚΤΕΛ ΜΑΚΣΔΟΝΙΑ-Α.Σ. ΙΚΕΑ
  • 20 Νο 55Υ Σταυρούπολη-ΚΤΕΛ-Ν.Σ.Σ.
  • 21 Νο 67/Νο 68 Α.Σ.ΙΚΕΑ-Τριάδι-Διεθνές Πανεπιστήμιο-Κεραμούργια
  • 22 Νο 76 Α.Σ.ΙΚΕΑ-Αγγελοχώρι
  • 23 Νο 79 Α.Σ.ΙΚΕΑ-Αεροδρόμιο
  • 24 Νο 87 Θεσσαλονίκη-Βασιλικά
  • 25 Νο 88 Θεσσαλονίκη-Μεσημέρι
ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, δήλωσε: «Με αυτή την προσθήκη, κλείνουμε έναν πρώτο κύκλο στην προσπάθειά μας να ελέγξουμε τη εισιτηριδιαφυγή στις αστικές συγκοινωνίες. Έχουμε ήδη παρατηρήσει θετικά αποτελέσματα και ευελπιστούμε ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο με την ολοκλήρωση του μετρό, που θα τροποποιήσει ριζικά την συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη».

Σύμφωνα με τα στοιχεία του οργανισμού, η επιβίβαση από την μπροστινή πόρτα έχει οδηγήσει σε μείωση της εισιτηριδιαφυγής κατά 32% τον Οκτώβριο του 2024 σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2023. Αξιοσημείωτη είναι και η αύξηση της εισπράξεων: 67,19% για τα προτυπωμένα εισιτήρια και 37,44% για τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Η νέα διαδικασία επιβίβασης θα πραγματοποιείται μόνο από την μπροστινή πόρτα, με τις άλλες θύρες για αποβίβαση. Οι χρήστες με αναπηρία θα επιβιβάζονται από την ράμπα, ενώ οι γονείς με καρότσια θα μπορούν να χρησιμοποιούν τη μεσαία θύρα για ασφάλεια κατά τη μετακίνηση.

Επιπλέον, οι πάροχοι συγκοινωνιακού έργου θα πρέπει να ενημερώνουν τους επιβάτες για την εφαρμογή του μέτρου και να διασφαλίζουν την προσβασιμότητα για άτομα με αναπηρία.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης, επισήμανε ότι η διαδικασία της επιβίβασης από την πόρτα του οδηγού θα επεκταθεί σε όλες τις λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ μέχρι το τέλος του χρόνου. «Οι αστικές συγκοινωνίες είναι δημόσιο αγαθό και το κύριο έσοδό τους εξαρτάται από τα εισιτήρια. Η συνεργασία των επιβατών είναι κρίσιμη για τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών», πρόσθεσε.

δειτε ακομα

δειτε ακομα