Η Stellantis προχωρά σε νέες συνεργασίες, με ιδιαίτερη έμφαση στην κοινοπραξία της με την Factorial. Ο στόχος της Dodge είναι το Charger να ενσωματώσει μπαταρία στερεάς κατάστασης μέχρι το 2026.
Παρά τις επιφυλάξεις πολλών ειδικών που πιστεύουν ότι απέχουμε τουλάχιστον 5 χρόνια από αυτή την τεχνολογία, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία επιμένει ότι θα είναι έτοιμη σε δύο χρόνια. Εάν αυτή η προσδοκία υλοποιηθεί, θα είναι μία από τις πρώτες φορές που ένα μαζικά παραγόμενο αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί αυτές τις καινοτόμες μπαταρίες.

Οι μπαταρίες αυτές δεν περιέχουν υγρούς ηλεκτρολύτες, όπως οι παραδοσιακές μπαταρίες ιόντων-λιθίου, αλλά χρησιμοποιούν μια πιο στερεά ουσία με ισχυρότερες ανόδους. Αυτό σημαίνει ότι προσφέρουν αρκετά υψηλότερες ενεργειακές πυκνότητες. Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες, οι κυψέλες θα είναι ικανές να παρέχουν μέχρι 390 watt-hours ανά κιλό.
Η Factorial, στην οποία επένδυσε πρόσφατα και η Mercedes-Benz (πιθανόν να ακολουθήσει και άλλη σχετική ανακοίνωση σύντομα), θεωρείται από τις ηγέτιδες εταιρείες στον τομέα των μπαταριών στερεάς κατάστασης, μαζί με άλλες αμερικάνικες εταιρείες όπως η QuantumScape που συνεργάζεται με την Volkswagen και η Solid Power, η οποία συνεργάζεται με την Ford και την BMW.

Πολλές από τις μεγάλες εταιρείες που εργάζονται πάνω στις μπαταρίες SSB έχουν ήδη στείλει δείγματα των κυψελών τους στους συνεργάτες τους. Ωστόσο, είναι η πρώτη φορά που η Stellantis ανακοινώνει επίσημα ότι ένα από τα πρωτότυπά της θα εφοδιαστεί με αυτή την τεχνολογία. Για παράδειγμα, η Solid Power έχει δηλώσει ότι η BMW αναπτύσσει ένα όχημα που θα χρησιμοποιεί παρόμοιες μπαταρίες, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν υπάρξει επίσημες εξελίξεις από τους Βαυαρούς.