Η Porsche ετοιμάζει μια νέα, ακόμα πιο ακραία έκδοση της Taycan, την Taycan Turbo GT4 RS, η οποία φημολογείται ότι θα ξεπεράσει σε επιδόσεις ακόμα και την κορυφαία Taycan Turbo GT.
Η εξέλιξη της Taycan Turbo GT4 RS: Από κατασκοπευτικές φωτογραφίες στην πραγματικότητα
Αρχικά, οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες οχημάτων Taycan με έντονα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά στην εμβληματική πίστα του Nürburgring, είχαν αποδοθεί σε πιθανό πακέτο βελτίωσης της Manthey για την Taycan Turbo GT. Ωστόσο, φαίνεται πως τα εν λόγω στοιχεία – όπως η επιβλητική πίσω αεροτομή, οι αεραγωγοί πάνω από τους τροχούς και ο δυναμικός διαχύτης – θα κοσμήσουν ένα νέο εργοστασιακό μοντέλο. Αυτό το μοντέλο αποκτάει πλέον μια συγκεκριμένη ονομασία: Taycan Turbo GT4 RS, με την Manthey να διαδραματίζει ρόλο κυρίως στην εξέλιξή του.
Porsche Taycan Turbo GT: Επιδόσεις που κόβουν την ανάσα

Η τρέχουσα Taycan Turbo GT προσφέρει 789 ίππους σε τυπικές συνθήκες οδήγησης, αλλά μπορεί να φτάσει τους 1.034 ίππους μέσω λειτουργίας overboost και launch control. Για την επικείμενη GT4 RS, αν και δεν υπάρχουν ακόμα επίσημα στοιχεία, όλα δείχνουν ότι θα αποδώσει ακόμα μεγαλύτερη ισχύ. Αυτό το γεγονός υποδηλώνει την προσπάθεια της Porsche να θέσει νέα δεδομένα στις επιδόσεις των ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων.

Η μάχη της Porsche στο Nordschleife: Κυνηγώντας το ρεκόρ
Οι πρώτες δοκιμές της Taycan Turbo GT4 RS πραγματοποιήθηκαν με τον εργοστασιακό οδηγό Lars Kern, με στόχο την κατάρριψη του ρεκόρ γύρου ηλεκτρικής σπορ μπερλίνας στο θρυλικό Nordschleife. Παρά τις ιδανικές συνθήκες, οι δύο προσπάθειες δεν στέφθηκαν με επιτυχία. Η πρώτη απέτυχε λόγω ζημιάς στο δάπεδο του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα την αποκόλληση του διαχύτη, ενώ στη δεύτερη – με μια μωβ Taycan – η ισορροπία δεν ήταν η επιθυμητή, οδηγώντας σε έναν μη ανταγωνιστικό χρόνο.

Ο ανταγωνισμός και ο στόχος: Ο τίτλος στο Nürburgring
Είναι σαφές ότι η Porsche, με την Taycan Turbo GT4 RS, φιλοδοξεί να ανακτήσει τον τίτλο του ταχύτερου ηλεκτρικού σπορ αυτοκινήτου στην γερμανική πίστα. Ο πήχης έχει τεθεί ήδη πολύ ψηλά από το κινεζικό Xiaomi SU7 Ultra, το οποίο με 1.547 ίππους σημείωσε χρόνο 7:04.957. Η προσπάθεια της Porsche δείχνει όχι μόνο την τεχνολογική της υπεροχή, αλλά και την αποφασιστικότητά της να κυριαρχήσει στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων, συνεχίζοντας την παράδοση της “ηλεκτρικής μεγάλης αδελφής” της Cayman GT4 RS.