Η Porsche έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα: Τι να περιμένουμε από το μέλλον της αυτοκίνησης;

Η Porsche ετοιμάζεται να ανατρέψει μια παράδοση 94 ετών, δίνοντας προτεραιότητα στον εμπρός άξονα σε ένα νέο της μοντέλο! Πρόκειται για μια κοσμοϊστορική αλλαγή στη φιλοσοφία της διάσημης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Porsche “σπάει” την παράδοση των 94 ετών: Το SUV “M1” φέρνει τα πάνω κάτω

Η Porsche, μία από τις πλέον εμβληματικές αυτοκινητοβιομηχανίες με βαθιά ριζωμένη παράδοση στην πίσω κίνηση, ετοιμάζεται να γράψει ιστορία το 2028. Για πρώτη φορά στα 94 χρόνια λειτουργίας της, θα δώσει προτεραιότητα στον εμπρός άξονα σε ένα νέο μοντέλο παραγωγής. Αυτή η ριζική αλλαγή έρχεται με το εσωτερικά αποκαλούμενο “Μ1”, ένα νέο SUV που θα διαδεχθεί την επιτυχημένη Macan με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το νέο SUV M1 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της Porsche που θα χρησιμοποιεί σύστημα τετρακίνησης με πρωταρχικό ρόλο στους εμπρός τροχούς. Η στρατηγική αυτή επιλογή δεν είναι τυχαία. Το M1 θα μοιράζεται την πλατφόρμα με το Audi Q5 τρίτης γενιάς, βασιζόμενο στην αρχιτεκτονική Premium Platform Combustion (PPC) του ομίλου Volkswagen. Ο πιο βασικός λόγος πίσω από αυτή την απόφαση είναι η αποτελεσματική διαχείριση κόστους και ο χρόνος ανάπτυξης.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Τετρακίνηση Quattro Ultra και η νέα φιλοσοφία οδήγησης της Porsche

Το Porsche M1 θα υιοθετήσει το σύστημα τετρακίνησης Quattro Ultra του Q5, αλλά με μια σημαντική διαφορά από την προσέγγιση της Porsche στην πρώτη γενιά της Macan, όπου τροποποιήθηκε ριζικά το σύστημα για να επιτευχθεί πισωκίνητη συμπεριφορά. Σε αυτή τη νέα εποχή, το σύστημα θα χρησιμοποιηθεί σχεδόν αμετάβλητο.

Αυτό σημαίνει ότι, σε αντίθεση με το υπάρχον Porsche Traction Management, το οποίο δίνει έμφαση στους πίσω τροχούς, η κίνηση στο M1 θα κατευθύνεται πρωτίστως στον εμπρός άξονα. Οι πίσω τροχοί θα ενεργοποιούνται μόνο όταν ανιχνεύεται απώλεια πρόσφυσης, σηματοδοτώντας μια θεμελιώδη αλλαγή στην φιλοσοφία μηχανολογίας της Porsche. Αυτό είναι ένα κομβικό σημείο για τους λάτρεις της μάρκας και την αναμενόμενη οδηγική συμπεριφορά του M1.

Η επίδραση του κόστους και το μέλλον της ηλεκτροκίνησης

Η συνεργασία με την Audi για την πλατφόρμα και το σύστημα μετάδοσης κίνησης επιτρέπει στην Porsche να επιταχύνει την ανάπτυξη του M1, μειώνοντας σημαντικά τα κόστη παραγωγής. Αυτή η ταχύτητα είναι κρίσιμη δεδομένης της κατάστασης της ηλεκτρικής Macan, η οποία δεν έχει επιτύχει την αναμενόμενη εμπορική απήχηση. Το M1 αναμένεται να δώσει νέα πνοή στις πωλήσεις της Porsche, απαντώντας στις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς.

Οι προκλήσεις της μετάβασης στην απόλυτη ηλεκτροκίνηση είναι εμφανείς. Ενώ η Porsche είχε αρχικά θέσει ως στόχο το 80% των παγκόσμιων πωλήσεών της να αφορά ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030, και είχε αποκλείσει τη διάδοχη Macan με θερμικό κινητήρα, αυτή η θέση έχει πλέον αναθεωρηθεί. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι Γερμανοί δεν εξετάζουν καν τη δημιουργία plug-in hybrid εκδόσεων για το νέο μοντέλο, εστιάζοντας είτε στην πλήρη ηλεκτροκίνηση είτε στους κινητήρες εσωτερικής καύσης με την νέα προσέγγιση της τετρακίνησης.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

δειτε ακομα

δειτε ακομα