Η Porsche 911 Turbo S γίνεται υβριδική για πρώτη φορά: Η τιμή στην Ελλάδα

Η νέα γενιά της Porsche 911 Turbo S παρουσιάστηκε με φαντασμαγορικό τρόπο στην IAA του Μονάχου, φέρνοντας επανάσταση με το καινοτόμο twin-turbo T-Hybrid σύστημα. Το αποτέλεσμα; Ένα αυτοκίνητο 711 ίππων, που αναδεικνύεται στο ισχυρότερο 911 παραγωγής όλων των εποχών.

Porsche 911 Turbo S: Η Επόμενη Γενιά Θρύλου με Υβριδική Καρδιά και 711 Ίππους

Η νέα γενιά της Porsche 911 Turbo S δεν είναι απλώς ένα αυτοκίνητο, είναι η εξέλιξη ενός θρύλου. Με μια βαριά κληρονομιά πίσω του, το προηγούμενο μοντέλο είχε ήδη θέσει νέα στάνταρ στον κόσμο των σπορ αυτοκινήτων, συνδυάζοντας αψεγάδιαστες επιδόσεις, άνεση στις μεγάλες αποστάσεις, αποκλειστικότητα και καθημερινή χρηστικότητα. Το νέο μοντέλο, διαθέσιμο τόσο ως κουπέ όσο και με ανοιγόμενη οροφή (κάμπριο), ανεβάζει τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, προσφέροντας:

  • Αυξημένη ισχύ
  • Πιο δυναμική σχεδίαση
  • Βελτιστοποιημένη αεροδυναμική
  • Αναβαθμισμένο πλαίσιο
  • Εξοπλισμό υψηλής αποκλειστικότητας

Επιδόσεις που Σαγηνεύουν: Η Δύναμη του Υβριδικού Συστήματος

Ολοκληρωτικά νέος, ο υβριδικός κινητήρας της Porsche 911 Turbo S αποδίδει ιλιγγιώδεις 711 ίππους (523 kW) και 800 Nm ροπής. Αυτό την καθιστά την ισχυρότερη 911 παραγωγής μέχρι σήμερα. Η ισχύς κατανέμεται σε ένα ευρύ φάσμα στροφών, από 2.300 έως 6.000 σ.α.λ., με το μέγιστο να αγγίζει τις 7.000 σ.α.λ. Το νέο T-Hybrid σύστημα, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην 911 Carrera GTS το 2024, ενσωματώνει δύο ηλεκτρικά eTurbos. Αυτή η τεχνολογία εξασφαλίζει ταχύτερη απόκριση και μια εντυπωσιακή αύξηση της ισχύος σε σύγκριση με τον προκάτοχο.

Σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο PDK 8 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης PTM, η επιτάχυνση είναι ανατριχιαστική:

  • 0–100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα
  • 0–200 χλμ./ώρα σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα

Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 322 χλμ./ώρα.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Ελαφρύτερο, Ταχύτερο, Πιο Ευέλικτο: Η Εξέλιξη στην Πίστα

Παρά την προσθήκη των υβριδικών στοιχείων, το νέο 911 Turbo S ζυγίζει μόλις 85 κιλά περισσότερο από τον προκάτοχό του. Αυτή η διαχείριση του βάρους, σε συνδυασμό με τις βελτιώσεις στην ισχύ και το πλαίσιο, απέδωσε θεαματικά αποτελέσματα στις δοκιμές εξέλιξης. Στην θρυλική πίστα του Nürburgring Nordschleife, το αυτοκίνητο κατέγραψε χρόνο 7:03.92, όντας 14 δευτερόλεπτα ταχύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Ο Brand Ambassador της Porsche, Jörg Bergmeister, επιβεβαίωσε την ανωτερότητα του νέου μοντέλου, δηλώνοντας ότι «παρά το επιπλέον βάρος, το αυτοκίνητο είναι πιο ευέλικτο, με καλύτερη πρόσφυση και σαφώς ταχύτερο σε κάθε τμήμα της πίστας».

Κράτημα και Φρενάρισμα: Ελαστικά και Δισκόφρενα Νέας Γενιάς

Η νέα γενιά ελαστικών βελτιώνει σημαντικά την πρόσφυση σε στεγνό οδόστρωμα, χωρίς συμβιβασμούς στη βροχή. Στον πίσω άξονα τοποθετούνται φαρδύτερα ελαστικά 325/30 ZR 21, ενώ εμπρός παραμένουν τα 255/35 ZR 20. Σημαντικές βελτιώσεις υπάρχουν και στον τομέα των φρένων. Το στάνταρ σύστημα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) απέκτησε μεγαλύτερους δίσκους:

  • 410 χιλιοστά πίσω
  • 420 χιλιοστά εμπρός

Αυτή η αναβάθμιση το καθιστά, σύμφωνα με την Porsche, το ισχυρότερο σύστημα φρένων που έχει τοποθετηθεί σε δίθυρο μοντέλο της μάρκας.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Αεροδυναμική Υψηλής Τεχνολογίας: Σχέδιο και Λειτουργικότητα

Η Porsche έχει εξοπλίσει το νέο 911 Turbo S με ένα ολοκληρωμένο σύστημα ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων, σχεδιασμένο για να βελτιώνει τόσο την ψύξη όσο και την απόδοση:

  • Στο εμπρός τμήμα, υπάρχουν κάθετα διατεταγμένα πτερύγια εισαγωγής αέρα που ανοίγουν και κλείνουν ανάλογα με τις ανάγκες.
  • Ένας ενεργός εμπρός διαχύτης συνεργάζεται με την ρυθμιζόμενη εμπρός αεροτομή.
  • Στο πίσω μέρος δεσπόζει η γνωστή ανακλινόμενη και ρυθμιζόμενη πτέρυγα, εξελιγμένη από το προηγούμενο μοντέλο.

Όλα αυτά τα στοιχεία λειτουργούν συνεργατικά, σχηματίζοντας ένα ενιαίο σύστημα που προσαρμόζεται συνεχώς στις απαιτήσεις της οδήγησης. Η ροή αέρα κατευθύνεται ιδανικά προς τα φρένα, εξασφαλίζοντας βέλτιστη ψύξη. Παράλληλα, ανάλογα με την κατάσταση, η ενεργή αεροδυναμική είτε περιορίζει την άντωση είτε, όταν τα στοιχεία αναδιπλώνονται, μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση. Χάρη σε αυτήν τη φιλοσοφία, ο συντελεστής οπισθέλκουσας του 911 Turbo S Coupe έχει μειωθεί κατά 10% σε σχέση με τον προκάτοχό του, όταν όλα τα στοιχεία λειτουργούν στη βέλτιστη θέση. Επιπλέον, αυτές οι λύσεις βελτιώνουν και την απόδοση φρεναρίσματος σε βρεγμένο οδόστρωμα. Συγκεκριμένα, στη λειτουργία Wet Mode, οι εμπρός διαχύτες κλείνουν για να προστατεύσουν τους δίσκους από την υπερβολική εκτόξευση νερού.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Συστήματα Πλαισίου και Ήχου: Τεχνολογία και Ακουστική Απόλαυση

Η νέα έκδοση Turbo S εξοπλίζεται στάνταρ με το ηλεκτροϋδραυλικό Porsche Dynamic Chassis Control (ehPDCC), το οποίο μειώνει τις κλίσεις αμαξώματος και ενισχύει την ευελιξία στις στροφές. Προσφέρεται επίσης προαιρετικό σύστημα ανύψωσης εμπρός άξονα, πιο γρήγορο χάρη στην ενσωμάτωση στο δίκτυο 400 V. Το 911 Turbo S διαθέτει νέο στάνταρ σύστημα σπορ εξαγωγής με πίσω σιγαστήρα και τελικές απολήξεις από τιτάνιο, ενώ ο ήχος έχει σχεδιαστεί ειδικά για την κορυφαία έκδοση, με το σύστημα να εξοικονομεί και 6,8 κιλά βάρους. Επιπλέον, η εσωτερική διαχείριση του κινητήρα, με ασύμμετρη χρονική λειτουργία, προσθέτει επιπλέον συχνότητες για τον ήχο στην εξάτμιση.

Σχεδίαση και Εξατομίκευση: Η Αισθητική της Turbo S

Η νέα έκδοση Turbo S εγκαινιάζει τη στρατηγική Turbo cross-series design στην 911, με πολυάριθμα στοιχεία σε χρώμα Turbonite, αποκλειστικά για τις Turbo εκδόσεις, όπως το έμβλημα Porsche και η σήμανση Turbo S στο πίσω μέρος. Ειδικά στοιχεία στο πίσω φτερό και στις ταινίες των παραθύρων ξεχωρίζουν την κορυφαία έκδοση. Η γκάμα τροχών περιλαμβάνει νέα σχέδια με κεντρικό κλείδωμα σε Turbonite.

Όπως είναι τυπικό για τις Turbo εκδόσεις, το νέο κορυφαίο 911 διαθέτει:

  • Εμφανώς φαρδύτερο αμάξωμα και μετατρόχιο σε σχέση με τα Carrera
  • Επιπλέον ανοίγματα στα πίσω πλαϊνά
  • Ανασχεδιασμένη πίσω όψη και έντονοι αεραγωγοί που τονίζουν την ευρεία σιλουέτα
  • Τιτάνιες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής με ειδική σχεδίαση Turbo και δυναμική pearl δομή πάνω από τη λωρίδα των φαναριών που υπογραμμίζουν τη θέση του στην γκάμα.

Προαιρετικά προσφέρονται οβάλ τελειώματα τιτανίου με διαφορετική υφή.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Εσωτερικό και Επιλογές Προσαρμογής: Μια Αποκλειστική Εμπειρία

Στο εσωτερικό, τα στοιχεία Turbonite εντοπίζονται στις πόρτες, το τιμόνι, τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα, ως διακοσμητική ραφή. Στο Sport Chrono και τον πίνακα οργάνων, αναδημιουργούνται στοιχεία του πρώτου 911 Turbo 930. Το νέο 911 Turbo S Coupé παραδίδεται στάνταρ ως δίθυρο, ενώ το Cabriolet σε διάταξη 2+2. Οι HD Matrix LED προβολείς, το Sport Chrono Package με αισθητήρα θερμοκρασίας ελαστικών, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση PASM, το ehPDCC και το τιτάνιο σπορ σύστημα εξαγωγής περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό.

Η γκάμα επιλογών επεκτείνεται με:

  • Περισσότερα από 100 χρώματα
  • Τροχούς Turbo Exclusive Design με carbon λεπίδες σε Neodyme
  • Ελαφρύ ορατό carbon στέγαστρο
  • Ειδικά πίσω φανάρια και αεραγωγούς από carbon

Για πρώτη φορά, διατίθενται ελαφρύτεροι υαλοκαθαριστήρες carbon, ενώ το εσωτερικό μπορεί να αναβαθμιστεί με αντίθετες ραφές, εξατομικευμένο embossing, leather seat consoles και κλειδιά βαμμένα κατά παραγγελία.

ywAAAAAAQABAAACAUwAOw==

Porsche Design Timepieces: Το Απόλυτο Αξεσουάρ

Τέλος, μέσω του Porsche Design Timepieces Configurator, οι πελάτες μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους χρονογράφο, προσαρμοσμένο στο αυτοκίνητό τους, με κάσα τιτανίου, δερμάτινο λουράκι από υλικά εσωτερικού Porsche και στοιχεία Turbonite. Ο μηχανισμός WERK 01.200 με πιστοποίηση COSC και λειτουργία flyback ολοκληρώνει την αποκλειστική πρόταση.

Η νέα Porsche 911 Turbo S ξεκινά άμεσα τη διάθεσή της στη χώρα μας, με την τιμή εκκίνησής της στην ελληνική αγορά να τοποθετείται στα 343.150 ευρώ.

δειτε ακομα

δειτε ακομα