Η Porsche 911 που έγινε hypercar με 900 άλογα

Ο βρετανικός οίκος RML Group παρουσίασε τη νέα του δημιουργία, τη μετατροπή της Porsche 911 Turbo S (γενιάς 992.1), η οποία έχει αναβαθμιστεί σε ένα εντυπωσιακό μοντέλο με 662 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 km/h.

Αυτή η εκπληκτική παραλλαγή του εμβληματικού supercar από το Ζούφενχάουζεν φέρει την ονομασία P39 40th Special Edition. Με ένα ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο από την κανονική 911, το αμάξωμα έχει εμπλουτιστεί με ανθρακονήματα, εμπνευσμένα από τις αγωνιστικές Porsche του LeMans, και, φυσικά, έχει αποκτήσει πρόσθετη δύναμη.

p39 40th special edition%20%282%29

Με έναν νέο διπλό Turbo, εξελιγμένα intercooler και βελτιώσεις στη πολλαπλή εισαγωγής και το σύστημα εξάτμισης Inconel, η 911 Turbo S έχει δει την ισχύ της να εκτοξεύεται από τους 640 στους 900 ίππους. Επιπλέον, η ροπή έχει αυξηθεί στα 1,000 Nm, προσφέροντας συναρπαστικές επιδόσεις.

Η RML δηλώνει ότι η P39 40SE είναι 4,0’’ δευτερόλεπτα ταχύτερη από την 911 GT3 RS στην πίστα του Nurburgring, καταγράφοντας χρόνο μόλις 6:45 λεπτά.

p39 40th special edition%20%283%29

Επιπλέον, η P39 είναι 0,2’’ ταχύτερη από την κανονική Turbo S για τα 0-100 km/h και 0,8’’ ταχύτερη για τα 0-160 km/h, με χρόνους 4,5 δευτερόλεπτα και 5,3 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα παραμένει αμετάβλητη στα 330 km/h.

Εκτός από την αύξηση του μεταξονίου κατά 25 mm, η RML διεύρυνε και τα μετατρόχια μπροστά και πίσω κατά 100 mm, κλείνοντας πολλά μεταλλικά μέρη του αμαξώματος με ανθρακονήματα.

p39 40th special edition%20%284%29

Αξιοσημείωτο είναι ότι προστέθηκαν ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία και ένα σύστημα μείωσης αντίστασης του αέρα, το οποίο ελέγχεται από τον οδηγό. Στη λειτουργία Track Mode, το αυτοκίνητο μπορεί να παράγει έως και 662 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 km/h, σημειώνοντας 4,5 φορές περισσότερα από την Turbo S, και 923 κιλά στα 285 km/h. Στη λειτουργία Tour, η ανάρτηση ανυψώνεται και η ανάρτηση γίνεται πιο ήπια.

Η RML έχει αναβαθμίσει το εσωτερικό του αυτοκινήτου, προσθέτοντας προηγμένα σπορ καθίσματα με ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων για τους δύο μπροστινούς επιβάτες, ενώ αποRemoved τα πίσω καθίσματα για την εγκατάσταση κλωβού ασφαλείας για επιπλέον προστασία κατά την οδήγηση.

p39 40th special edition

Η αναβάθμιση P39 κοστίζει περίπου 575.000 ευρώ, χωρίς το κόστος του βασικού αυτοκινήτου, δηλαδή της 911 Turbo S, η οποία κοστολογείται γύρω στις 350.000 ευρώ στην ελληνική αγορά. Μόνο 10 μονάδες θα παραχθούν.

δειτε ακομα

δειτε ακομα