Η μεγάλη ανατροπή στην αυτοκινητοβιομηχανία: Η εταιρεία που επενδύει 4 δισ. δολάρια σε κινητήρες βενζίνης

Η General Motors αλλάζει πορεία στην παραγωγή της, δίνοντας μεγαλύτερη βαρύτητα στα θερμικά μοντέλα ενώ επαναφέρει θέσεις εργασίας στις ΗΠΑ, σε μια κίνηση που ανατρέπει τα δεδομένα της ηλεκτροκίνησης.

Η επαναφορά των βενζινοκίνητων μοντέλων στη GM

Έπειτα από μια περίοδο έντονης εστίασης στα ηλεκτρικά οχήματα, η General Motors αποφάσισε να επενδύσει 4 δισεκατομμύρια δολάρια στην κατασκευή περισσότερων θερμικών SUV και pickup στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτή η στρατηγική μεταβολή οφείλεται στην μειωμένη ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στους αυστηρότερους δασμούς στα αυτοκίνητα που παράγονται στο εξωτερικό.

GM

Επένδυση στην εσωτερική παραγωγή και επαναπατρισμός θέσεων εργασίας

Η GM μεταφέρει πίσω στις ΗΠΑ μέρος της παραγωγής που προηγουμένως γινόταν στο Μεξικό, με σημαντικές αλλαγές σε εργοστάσια όπως το Orion Assembly στο Μίσιγκαν, το Fairfax στο Κάνσας και το Spring Hill στο Τενεσί. Αυτά τα εργοστάσια θα κατασκευάζουν πλέον βενζινοκίνητα μοντέλα SUV και pickup, όπως τα Equinox και Blazer.

GM

Η στρατηγική της Mary Barra και η θέση των εργαζομένων

Η CEO της GM, Mary Barra, υπογράμμισε ότι αυτή η κίνηση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας στην αμερικανική καινοτομία και παραγωγή, δίνοντας στους καταναλωτές πληθώρα επιλογών. Παράλληλα, ο πρόεδρος του σωματείου UAW, Shawn Fain, τόνισε την ικανότητα της βιομηχανίας να επαναφέρει θέσεις εργασίας και παραγωγική δραστηριότητα στις ΗΠΑ.

Η ισορροπία ανάμεσα σε θερμικά και ηλεκτρικά οχήματα

Παρά την επανεστίαση στα θερμικά οχήματα, η GM δεν εγκαταλείπει την ηλεκτροκίνηση. Συνεχίζει την παραγωγή των ηλεκτρικών Equinox EV και Blazer EV, ενώ σχεδιάζει το λανσάρισμα του νέου Chevrolet Bolt EV στο εργοστάσιο Fairfax μέχρι το τέλος της χρονιάς.

GM

Συμπερασματικά

Η στρατηγική της GM, με το συνδυασμό της παραγωγής θερμικών και ηλεκτρικών οχημάτων, εμφανίζει την εταιρεία ως έναν ευέλικτο παίκτη στην παγκόσμια αυτοκινητιστική βιομηχανία, έτοιμη να ανταποκριθεί τόσο στις καταναλωτικές ανάγκες όσο και στις οικονομικές προκλήσεις των διεθνών αγορών.

δειτε ακομα

δειτε ακομα