Η εμβληματική επιστροφή της Lancia σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία με μοντέλα γεμάτα ιστορία και καινοτομία.
Η νέα γενιά της Lancia και η επανένωση με το θρυλικό HF Integrale
Η Lancia αναθερμαίνει το πάθος των φίλων της αυτοκίνησης, παρουσιάζοντας το άνετο και μοντέρνο hatchback Ypsilon, ενώ ετοιμάζεται να επαναφέρει στο προσκήνιο τις σειρές Delta και Gamma. Μεγάλη αναμονή υπάρχει για τη νέα υλοποίηση του θρυλικού Delta HF Integrale, το οποίο κυριάρχησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ (WRC) και απέκτησε φανατικό κοινό χάρη στην υψηλή απόδοσή του και τον σπορ χαρακτήρα.
Το Rally4 και οι προοπτικές για το WRC
Η Lancia επιστρέφει δυναμικά στους αγώνες με μια εκδοχή του Ypsilon ειδικά σχεδιασμένη για την κατηγορία Rally4. Παρόλα αυτά, οι φανς της μάρκας ελπίζουν σε μια μεγαλύτερη επιστροφή στο κορυφαίο WRC με μια σύγχρονη Delta, που θα αναβιώσει τη δόξα του παρελθόντος.
Η σχεδιαστική εξέλιξη της νέας Delta και το μέλλον της σειράς Gamma
Σύμφωνα με πληροφορίες από τον βρετανικό Τύπο, η νέα Delta φημολογείται ότι θα υιοθετήσει την πλατφόρμα CMP του ομίλου Stellantis, προσφέροντας την ευελιξία ενσωμάτωσης τόσο κινητήρων εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτρικών μονάδων. Η Lancia προσανατολίζεται να δώσει στη νέα Delta έναν ιδιαίτερα δυναμικό και σπορ χαρακτήρα που θα τιμά την ιστορία της.
Παράλληλα, το μοντέλο Gamma, πρώην πολυτελές σεντάν και κουπέ της περιόδου 1976-1984, θα ανασχεδιαστεί ως πολυτελές και σπορ αυτοκίνητο, πιθανώς βασισμένο στο νέο DS No8. Αυτή η κίνηση αναμένεται να φέρει έναν αέρα φρεσκάδας και καινοτομίας στη μάρκα.
Το μέλλον της Lancia στην αγορά και στους αγώνες
Η μέχρι τώρα πορεία του μοντέλου Ypsilon δεν έχει αποδώσει πλήρως τα αναμενόμενα αποτελέσματα, γεγονός που εντείνει την ανάγκη για καινοτομία και δυναμική επανεμφάνιση με τα νέα μοντέλα. Μια νέα Delta HF Integrale, πιστή στη μοναδική κληρονομιά της, θα μπορούσε να αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά και στο χώρο των αγώνων, αναβαθμίζοντας το status της Lancia ως θρύλου στους αγώνες ράλλυ και στην καθημερινή οδήγηση.