Η κορυφή των pickup: Isuzu D-Max Blade

Το Isuzu D-Max Blade αποτελεί μια ανανεωμένη και δυναμική εκδοχή του δημοφιλούς pickup, η οποία έχει υποστεί εξειδικευμένους χειρισμούς από την Walkinshaw. Αυτή η έκδοση περιλαμβάνει βελτιωμένη ανάρτηση, νέα ελαστικά και ζάντες, καθώς και ορισμένες αναγκαίες αισθητικές τροποποιήσεις.

Η αισθητική του D-Max Blade δίνει έμφαση στη νέα μάσκα που διαθέτει ματ μαύρο φινίρισμα και ενσωματωμένα LED φώτα, αλλά και στην πιο επιβλητική κόκκινη ποδιά που βρίσκεται στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Στο πλάι, μπαίνουν σκαλοπάτια και μεγαλύτερες προεκτάσεις φτερών που υποδέχονται ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά Goodyear Wrangler Duratac RT (275/65 R17) για καλύτερη πρόσφυση. Στην καρότσα προστίθεται μια μεταλλική μπάρα και το αμάξωμα αποκτά ένα σετ αυτοκόλλητων για να ενισχύσει την προσωπικότητά του.

Isuzu D-Max Blade b

Μια από τις πιο σημαντικές βελτιώσεις του Isuzu, που προσπαθεί να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Nissan Navara Pro-4X Warrior της Premcar, το Toyota Hilux GR Sport και το Ford Ranger Raptor, είναι η νέα ρυθμιζόμενη ανάρτηση που αυξάνει την απόσταση από το έδαφος κατά 29 χλστ σε σύγκριση με το εργοστασιακό μοντέλο. Η τρέχουσα απόσταση του οχήματος από το έδαφος φθάνει τα 244 χλστ.

Από μηχανικής άποψης, οι βελτιώσεις από την Walkinshaw περιορίζονται στην ανάρτηση, καθώς κάτω από το καπό συνεχίζει να βρίσκεται ο ισχυρός 3λιτρος turbodiesel κινητήρας με απόδοση 190 ίππων και ροπή 450 Nm. Η επιλογή να μην αλλάξουν τη ιπποδύναμη ήταν στρατηγική απόφαση για να διατηρηθεί χαμηλότερο το κόστος.

Isuzu D-Max Blade c

Η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με έξι σχέσεις. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει κοντή κλιμάκωση και δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού. Το D-Max Blade μπορεί να ρυμουλκήσει έως 3,5 τόνους και να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο 896 κιλών. Στο εσωτερικό, οι μοναδικές αλλαγές περιλαμβάνουν το λογότυπο Blade στα προσκέφαλα, στα πατάκια και στα πλαϊνά μαρσπιέ.

δειτε ακομα

δειτε ακομα