Η Ferrari αντιμετωπίζει έντονες κριτικές μετά από αρνητική εμπειρία πελάτη της

Η ιστορία ενός οδηγού Ferrari που μετατράπηκε σε ένα καθημερινό εφιάλτη για κάθε λάτρη των πολυτελών αυτοκινήτων.

Η αγορά και το αρχικό πρόβλημα της Ferrari 812 GTS

Τον Ιούνιο του 2023, ο Βρετανός Nico Leonard από το Μπέλφαστ παρέλαβε την υπερπολυτελή του Ferrari 812 GTS, αξίας πάνω από 450.000 ευρώ. Ωστόσο, μέσα σε μόλις τρεις ημέρες, το όχημα ακινητοποιήθηκε τελείως, με όλα τα προειδοποιητικά λαμπάκια να ανάβουν στο ταμπλό, προκαλώντας ανησυχία και μεγάλη απογοήτευση.

Μαραθώνιος διαμαρτυριών και καθυστερήσεις από την Ferrari

Ακολούθησε ένας συνεχής και επίπονος μαραθώνιος επικοινωνίας με την Ferrari, στην προσπάθεια του Leonard να επιλύσει το πρόβλημα που εμφανίστηκε εντός λίγων ημερών από την αρχική παραλαβή, χωρίς όμως η εταιρεία να αναλάβει άμεσα τις ευθύνες της.

Ferrari 812 GTS προβλήματα

Αναβάθμιση με εξάτμιση Novitec και τοξικό αποτέλεσμα

Μετά την επισκευή, ο Leonard αποφάσισε να βελτιώσει την εμφάνιση και απόδοση της Ferrari του, εγκαθιστώντας μια εξάτμιση της Novitec. Το θηριώδες μοντέλο με τον V12 κινητήρα 6.5 λίτρων, 800 ίππους και 713 Nm ροπής, φάνηκε ιδανικό για αυτή την αναβάθμιση.

Ωστόσο, η νέα αυτή τροποποίηση φέρεται να αποτέλεσε τον λόγο που η Ferrari ακύρωσε την εγγύηση, υποστηρίζοντας πως η εξάτμιση ευθύνεται για την επανεμφάνιση των τεχνικών προβλημάτων.

Ferrari 812 GTS αναβάθμιση εξάτμισης Novitec

Η οδύσσεια στο Μονακό και οι δύσκολες επιλογές του ιδιοκτήτη

Κατά τη διάρκεια ενός road trip στο Μονακό, το αυτοκίνητο σταμάτησε ξανά λειτουργικά, αναγκάζοντας τον Leonard να επιλέξει μεταξύ επιστροφής αεροπορικώς στο Μπέλφαστ ή επισκευής χωρίς εγγύηση ενός αυτοκινήτου αξίας μισού εκατομμυρίου ευρώ.

Ο ίδιος παρέμεινε σταθερός στη θέση του, επιμένοντας πως τα προβλήματα προϋπήρχαν της τοποθέτησης της aftermarket εξάτμισης και δεν σχετίζονται με αυτήν.

Η επιμονή σε δυσλειτουργία ECU φρένων και το ακριβό τίμημα

Το πρόβλημα τελικά ταυτοποιήθηκε ως βλάβη στην ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου των φρένων (ECU). Η Ferrari έστειλε τον κορυφαίο μηχανικό της από το Μαρανέλλο στο Μπέλφαστ για να επιθεωρήσει το όχημα, που παρ’ όλα αυτά συνέχισε να παρουσιάζει δυσλειτουργίες για πάνω από 500 ημέρες και σε έξι διαφορετικές αντιπροσωπείες σε δύο ηπείρους.

Ο Leonard δήλωσε ότι δαπάνησε περισσότερα από 72.000 ευρώ σε επισκευές που δεν έλυσαν οριστικά το πρόβλημα.

Βλάβη ECU φρένων Ferrari

Ρήξη με την εταιρεία και αίτημα επιστροφής χρημάτων

Σύμφωνα με τη βρετανική νομοθεσία, στην περίπτωση σοβαρών προβλημάτων από τον πρώτο μήνα ιδιοκτησίας, υπάρχει δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Ο Leonard αποφάσισε να ζητήσει πίσω τα χρήματά του, όμως η Ferrari αρνήθηκε, καλώντας τον να πληρώσει και επιπλέον 30.000 λίρες για τα έξοδα των μηχανικών και πάλι με την αιτιολογία της after market εξάτμισης.

Οι διαπραγματεύσεις συνεχίστηκαν έως ότου η Ferrari ζήτησε την αφαίρεση της εξάτμισης για την επαναφορά της εγγύησης.

Το ατελείωτο πρόβλημα και η τελική προειδοποίηση

Παρά την αφαίρεση της τροποποίησης, τα προβλήματα επιμένουν. Πριν λίγες μέρες η ίδια δυσλειτουργία στην μονάδα ελέγχου φρένων επανεμφανίστηκε, με τον Leonard να δίνει στην εταιρεία επτά ημέρες προθεσμία για οριστική λύση.

δειτε ακομα

δειτε ακομα