Η Lamborghini ετοιμάζει την πρώτη της αμιγώς ηλεκτρική επιτυχία, βασισμένη στο πρωτότυπο Lanzador, το οποίο θα έχει τη μορφή ενός Grand Tourer SUV 2+2 θέσεων και αναμένεται να κυμανθεί σε τιμές ανάλογες με αυτές της νέας Temerario, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, Stephan Winkelmann.
Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της ιταλικής φίρμας από τη Μπολόνια είναι προγραμματισμένο να παρουσιαστεί το 2028, με σαφείς επιρροές από το Lanzador που αποκαλύφθηκε το 2023 στην εκδήλωση Pebble Beach.
Αν και η Lamborghini δεν θα παρουσιάσει ένα supersport μοντέλο αλλά ένα SUV Grand Tourer, ο Winkelmann είναι πεπεισμένος ότι θα επιτύχει εξίσου εντυπωσιακές πωλήσεις, παρέμεναν οι εκτιμήσεις του σχετικά με την πτωτική τάση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
«Η Revuelto ανήκει σε ένα πιο περιορισμένο ειδικό τμήμα της αγοράς, επομένως οι πωλήσεις της θα είναι πάντα χαμηλότερες» σημείωσε ο Winkelmann στο Motor1. «Βλέπουμε την Temerario και το ηλεκτρικό GT να κατέχουν παρόμοια μερίδια. Και φυσικά, η Urus θα συνεχίσει να είναι το πιο πωληθέν μοντέλο μας».
Καθώς η Lamborghini Huracan, την οποία φέτος διαδέχθηκε η Temerario, προχώρησε σε 3.962 πωλήσεις πέρσι – αυτό ήταν το 40% των πωλήσεων της, γι’ αυτό θεωρούμε ασφαλές ότι και η Temerario θα αποδώσει ανάλογα.
Ωστόσο, η κατάσταση για το ηλεκτρικό μοντέλο της Lamborghini είναι λιγότερο προσιτή – κάτι που οφείλεται στην πτωτική προσφορά και ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στο πλαίσιο αυτό, η πρόβλεψη του Winkelmann φαίνεται ριψοκίνδυνη.
«Αξιολογήστε ότι η Lamborghini έχει ανάγκη πέντε χρόνια για να αναπτύξει ένα νέο μοντέλο, συν ένα κύκλο ζωής τουλάχιστον οκτώ ετών» εξήγησε ο Winkelmann, «πρέπει πάντα να εστιάζουμε στο μέλλον. Αν περιμένουμε απλώς να δούμε την κατάσταση την ημέρα, δεν θα προχωρήσουμε ποτέ».
Αξιοσημείωτο είναι ότι η Lamborghini, σε αντίθεση με πολλούς από τους ανταγωνιστές της, δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει τεχνολογία με εικονικές αλλαγές ταχυτήτων και ψεύτικους ήχους κινητήρα για να ενισχύσει τις πωλήσεις της, αλλά όπως δήλωσε ο επικεφαλής τεχνικός Rouven Mohr, θα επικεντρωθεί σε ουσιαστικά χαρακτηριστικά.
«Η προσπάθεια να μιμηθούμε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ενδεχομένως η πιο κατάλληλη απάντηση σε αυτήν τη φάση. Παρ’ όλα αυτά, θα πρέπει να πείσουμε τους θεωρητικά προσανατολισμένους πελάτες ότι η ηλεκτρική οδήγηση προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, διακριτή από αυτήν των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Μόνο τότε μπορούμε να κρατήσουμε τους συναισθηματικούς αγοραστές κοντά στη νέα ηλεκτρική τεχνολογία», υπογράμμισε ο Mohr.