Η Alpina B8 GT αντιπροσωπεύει την κορυφή της υπερβολίας και της μηχανικής αριστείας, καθώς είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής που έχει επινοήσει η εταιρεία αυτή, γνωστή για τις εξειδικευμένες βελτιώσεις των αυτοκινήτων BMW και με έδρα τη γερμανική πόλη Buchloe.
Αυτό το εντυπωσιακό 4θυρο κουπέ τροφοδοτείται από έναν αναβαθμισμένο 4,4 λίτρων V8 κινητήρα με διπλό τούρμπο, που αποδίδει εκπληκτικούς 625 ίππους και εκπληκτική ροπή 850 Nm. Σε σύγκριση με την εργοστασιακή έκδοση, η αύξηση της ιπποδύναμης φτάνει τους 12 ίππους με μια επιπλέον 50 Nm ροπής. Αυτό σημαίνει ότι η B8 GT πλησιάζει την M5 CS των 625 ίππων, με τη ροπή της να είναι κατά 100 Nm μεγαλύτερη.
Η Alpina B8 GT εκκινεί από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτάχυνση από το 0 έως τα 200 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,5 δευτερόλεπτα. Αυτό το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που έχει εξελιχθεί από την ZF, σχεδιασμένο ειδικά για να αντεπεξέλθει στη μεγάλη ροπή.
Σε αντίθεση με την BMW M8 Gran Coupe που «φορά» έναν αληθινό κινητήρα Μ, το S63, η B8 GT χρησιμοποιεί τον πιο ήπιο N63 κινητήρα, ο οποίος είναι παρόμοιος με αυτόν της M850i. Η απόφαση αυτή ελήφθη διότι ο στόχος ήταν να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία οδήγησης στον ανοιχτό δρόμο, με ταχύτητα και άνεση, παρά μια κορυφαία επίδοση στην πίστα.
Η παραγωγή του B8 GT θα είναι περιορισμένη σε μόλις 99 μονάδες, με μόνο 20 από αυτές να προσφέρονται σε εκδόσεις με δίχρωμο αμάξωμα (μπλε ή πράσινο σε συνδυασμό με μαύρο). Ο εξωτερικός σχεδιασμός περιλαμβάνει ένα διακριτικό kit ανθρακονημάτων και έναν διαχύτη πίσω. Οι 21-ιντσες σφυρήλατες ζάντες έρχονται με ελαστικά Pirelli P Zero, ενώ το εσωτερικό κοσμείται από δέρμα και ξύλο. Οι τιμές στην Γερμανία ξεκινούν από 225.000 ευρώ, και για τη δίχρωμη εκδοχή προστίθενται 11.150 ευρώ.