Η γαλλική Alpine αντεπιτίθεται παρά τα εμπόδια στον δρόμο της για την αμερικανική αγορά.
Η πρόκληση των δασμών και οι επιπτώσεις στην επέκταση της Alpine στις ΗΠΑ
Με τους υψηλούς δασμούς 25% που επέβαλε η αμερικανική κυβέρνηση σε εισαγόμενα αυτοκίνητα κατασκευασμένα στην Ευρώπη, η Alpine αναγκάζεται να αναθεωρήσει τα σχέδια εισόδου της στην αμερικανική αγορά. Η απόφαση αυτή προσωρινά σταματάει την ανάπτυξη νέων, μεγαλύτερων μοντέλων στις κατηγορίες D και E, τα οποία σχεδιάζονταν για την αγορά των ΗΠΑ με σαφή στόχο την επίτευξη 150.000 πωλήσεων ετησίως μέχρι το 2027.
Η στρατηγική ανάπτυξης της Alpine: Μεγαλύτερα μοντέλα για παγκόσμια επέκταση
Ο Antony Villain, επικεφαλής σχεδιασμού της Alpine, δήλωσε στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood ότι η μακροχρόνια στρατηγική της εταιρείας εστιάζει στην παραγωγή μεγαλύτερων οχημάτων που απευθύνονται σε παγκόσμιες αγορές. Παρά το ότι η Ευρώπη επικεντρώνεται κυρίως στα μοντέλα της κατηγορίας C, η Alpine στοχεύει στις κατηγορίες D και Ε για να ανταποκριθεί στη ζήτηση από τις ΗΠΑ και άλλες χώρες που αναζητούν πιο ευρύχωρα οχήματα.
Ηλεκτρικά σχέδια και το μέλλον της Alpine
Εκτός από τις προκλήσεις στις ΗΠΑ, η Alpine ετοιμάζεται να λανσάρει το νέο ηλεκτρικό A110 το 2026, προσθέτοντας μια σύγχρονη και οικολογική διάσταση στον προϊοντικό της κατάλογο. Το Alpine A390 ήδη έχει προκαλέσει θετικές εντυπώσεις, ενώ η εταιρεία προσανατολίζεται στην τεχνολογική καινοτομία και την προσαρμογή της στους αυξανόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς παγκοσμίως.