Η Honda προγραμματίζει να βάλει τη σφραγίδα της στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, διατηρώντας την παράδοση των μηχανικών κιβωτίων ταχυτήτων που τη χαρακτηρίζει στα σπορ αυτοκίνητά της.
Η ερώτηση που προκύπτει είναι πώς μπορεί να συνυπάρξει ένα παραδοσιακό μηχανικό κιβώτιο με ηλεκτροκινητήρες. Η Honda έχει τη λύση, καθώς εργάζεται πάνω σε ένα καινοτόμο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με πετάλια και συμπλέκτη, ειδικά σχεδιασμένο για ηλεκτρικά οχήματα.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο χειροκίνητο κιβώτιο της Honda έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει, όπως και το αντίστοιχο της Hyundai για το Ioniq 5 N, μια ολοκληρωμένη εμπειρία με τεχνητούς ήχους κινητήρα και αλλαγών ταχυτήτων.
Έχουν ήδη παρουσιαστεί και δοκιμαστεί οι τεχνολογίες αυτές στην πλατφόρμα Honda e Digital UX Concept, όπου οι ήχοι του θα μπορούσαν εύκολα να ξεγελάσουν κάποιον, κάνοντάς τον να σκεφτεί για τα εμβληματικά σπορ αυτοκίνητα της Honda, όπως το Honda NSX ή το Civic Type R.
Εντυπωσιακό είναι ότι αρχικά, η Honda ήταν διστακτική σχετικά με την ανάπτυξη ενός συστήματος “τεχνητών” αναμνήσεων με προσομοίωση μηχανικού κιβωτίου. Ωστόσο, η δημοτικότητα του εν λόγω κιβωτίου και η στενή του σύνδεση με τα σπορ μοντέλα της εταιρείας φαίνεται να άλλαξαν τη στάση τους.
Μέχρι τώρα, η Honda δεν έχει αποκαλύψει πότε θα εφαρμοστεί το χειροκίνητο κιβώτιο στα ηλεκτρικά μοντέλα της. Παρομοίως, η Toyota, ο κύριος αντίπαλος της, εργάζεται σε ένα παρόμοιο σύστημα κάτω από την ονομασία Toyota Gazoo Racing.