Οι πυροσβέστες της Μαδρίτης έδειξαν σε ομάδες αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών πώς να χειρίζονται δύσκολες καταστάσεις εκτός δρόμου, χρησιμοποιώντας το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid. Η εκπαίδευση αυτή έγινε στο Ινστιτούτο IFISE της Μαδρίτης, δίνοντας στους οδηγούς την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνατότητες του υβριδικού pick-up σε σενάρια που προσομοιάζουν πραγματικές συνθήκες.
Εκπαίδευση σε πραγματικές συνθήκες
Συγκεκριμένα, οι πυροσβέστες χρησιμοποίησαν το Ranger PHEV για να δείξουν τεχνικές οδήγησης σε προσωπικό από την εθνική και τοπική αστυνομία, αλλά και σε στρατιωτικούς. Αυτή η συνεργασία της Ford με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης της Μαδρίτης δεν είναι καινούργια. Στο παρελθόν, είχε γίνει παρόμοια εκπαίδευση με το Ranger Raptor, όπου ο παγκόσμιος πρωταθλητής WRC, Carlos Sainz, είχε επιδείξει τις δυνατότητες του οχήματος.
Το Ranger PHEV συνδυάζει την ανθεκτικότητα και τις εκτός δρόμου ικανότητες που χαρακτηρίζουν τη σειρά Ranger, με την αποδοτικότητα ενός υβριδικού συστήματος κίνησης. Αυτό επιτρέπει στις ομάδες διάσωσης να επιχειρούν αποτελεσματικά σε απομακρυσμένες περιοχές, ενώ ταυτόχρονα διαχειρίζονται καλύτερα την κατανάλωση καυσίμου. Οι υπηρεσίες διάσωσης βλέπουν το μοντέλο ως ένα σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις τους, ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές, λόγω της μειωμένης κατανάλωσης και της δυνατότητας ηλεκτρικής κίνησης.
Το Ranger PHEV στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα, το Ford Ranger Plug-in Hybrid αναμένεται να είναι διαθέσιμο από την άνοιξη του 2025, με την τιμή εκκίνησης να υπολογίζεται γύρω στα 55.000 ευρώ. Η επίσημη αντιπροσωπεία της Ford προσφέρει ένα επιπλέον κίνητρο για την απόκτησή του: δωρεάν service για έξι χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες μπορούν να απολαμβάνουν την ελευθερία και την ευελιξία του Ranger, χωρίς το άγχος του κόστους συντήρησης.
Το μοντέλο προσφέρει κορυφαία οικονομία καυσίμου, φτάνοντας έως και τα 3,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό οφείλεται στον συνδυασμό του κινητήρα βενζίνης 2,3 EcoBoost με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία 11,8 kWh. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 281 ίππους, ξεπερνώντας ακόμα και το πετρελαιοκίνητο Ranger 3,0 V6, ενώ η ροπή αγγίζει τα 697 Nm. Επιπλέον, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χιλιόμετρα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων, κάτι που το καθιστά ιδανικό για αστικές ζώνες χαμηλών εκπομπών. Η Ford παρουσιάζει το Ranger PHEV ως ένα φιλικό προς το περιβάλλον εργαλείο για επαγγελματίες, χωρίς συμβιβασμούς στην ισχύ.
