Ένα μοναδικό Honda NSX-R του 2003 κατέκτησε τις καρδιές των συλλεκτών στη λίμνη Κόμο, αποδεικνύοντας την αξία των πραγματικών JDM διαμαντιών.
Η εξαιρετική αύρα του Honda NSX-R NA2
Η ιαπωνική αγορά JDM έχει αποκτήσει παγκοσμίως φανατικούς οπαδούς για τα ιδιαίτερα sportcar που κατασκευάζονται αποκλειστικά για την εγχώρια αγορά. Το Honda NSX-R δεύτερης γενιάς (κωδικός NA2), ένα σπανιότατο μοντέλο από τα λιγότερα από 140 οχήματα που παρήχθησαν μεταξύ 2002 και 2005, ξεχωρίζει ως ένα πραγματικό τεχνικό και αισθητικό αριστούργημα.
Ακραίες αγωνιστικές βελτιώσεις με χειροποίητες λεπτομέρειες
Το NSX-R δεν είναι απλά μια έκδοση με βελτιώσεις· αντιπροσωπεύει την εξελιγμένη απόλυτη σπορ φιλοσοφία της Honda. Με την χρήση ανθρακονημάτων στα καπό, πορτμπαγκάζ και φτερά, καθώς και καθίσματα Recaro από Kevlar και ανθρακονήματα, το βάρος μειώνεται κατά 100 κιλά, φτάνοντας το αυτοκίνητο μόλις στα 1.270 κιλά. Επιπλέον, η αφαίρεση του air condition, του ηχοσυστήματος και της ηχομόνωσης αναδεικνύει τον αγωνιστικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Μηχανολογική τελειότητα και κορυφαίες επιδόσεις
Ο χειροποίητος κινητήρας DOHC VTEC V6 3.2 λίτρων έχει αναβαθμιστεί με δεκαπλάσια μηχανική ακρίβεια σε σύγκριση με τα στάνταρ παραγωγής. Παράδοση 290 ίππων, σε συνδυασμό με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, απογειώνουν το NSX-R, που καταφέρνει να ολοκληρώσει έναν γύρο στο Nurburgring σε 7:56 λεπτά, χρόνο αντίστοιχο μοντέλων όπως η ισχυρότερη Ferrari 360 Challenge Stradale.
Συλλεκτική μοναδικότητα και υψηλή δημοπρατική αξία
Το συγκεκριμένο λευκό NSX-R Championship White με ζάντες BBS στο ίδιο χρώμα και κόκκινη Alcantara εσωτερική επένδυση, με μόλις 16.000 χιλιόμετρα, δημοπρατήθηκε στη λίμνη Κόμο ως ένα πραγματικό κόσμημα για τους συλλέκτες. Μέσω της Broad Arrow Auctions, η τιμή που έφτασε τα 825.000 ευρώ αποτυπώνει την αυξανόμενη ζήτηση για αυθεντικά και σπανιότατα ιαπωνικά sportscar.
Αυτό το Honda NSX-R NA2 μας θυμίζει γιατί η ιαπωνική μηχανική είναι παγκόσμια πρότυπο ποιότητας και επιδόσεων, ενώ αποδεικνύει ότι τα συλλεκτικά JDM supercars αποτελούν εναλλακτική επένδυση υψηλής αξίας, που ανταγωνίζεται στα ίσια τα παραδοσιακά ευρωπαϊκά supercars.