Η BMW ετοιμάζεται να φέρει μεγάλη αλλαγή στη γκάμα της μέχρι το 2027, με 40 νέα μοντέλα βασισμένα στη φιλοσοφία Neue Klasse. Το μικρότερο SUV της, η iX1, θα μπει γρήγορα σε αυτή τη λίστα και θα αλλάξει πρόσωπο με πιο έντονο στυλ και προηγμένη τεχνολογία. Ήδη βλέπουμε rendering που δείχνουν πώς μπορεί να μοιάζει.
Ανανέωση για την ηλεκτρική iX1
Παρουσιάστηκε το 2022 ως η ηλεκτρική έκδοση της X1 και τώρα, στα τρία της χρόνια, η BMW την βάζει ήδη στο πρόγραμμα για πλήρη ανανέωση. Θα βγει στην αγορά μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Ο Mike Reichelt, επικεφαλής της Neue Klasse, είπε: «σε ολόκληρη τη γκάμα της BMW μέχρι το 2027, ανεξαρτήτως τύπου κίνησης».
Αυτό δείχνει ότι η νέα iX1, μαζί και με την X1 με βενζίνη, θα πάρει στοιχεία από αυτή την προσέγγιση. Η εταιρεία συνεχίζει να παράγει ηλεκτρικά οχήματα σε μαζική κλίμακα.
Όταν βγει η νέα γενιά, θα πάρει στοιχεία από την iX3, όπως κλειστή μάσκα για καλύτερη αεροδυναμική και φώτα που θυμίζουν παλιά μοντέλα BMW. Οι θόλοι των τροχών θα είναι πιο έντονοι, δίνοντας επιθετική όψη, και η γραμμή της οροφής μένει ίδια για πιθανή iX2 coupe αργότερα. Χειρολαβές κρυμμένες, παρμπρίζ πιο κεκλιμένο, ζάντες με καλύμματα.
Τεχνολογία και απόδοση στη νέα iX1
Πίσω, πλατιά LED φώτα σαν της iX3, αεροτομή και διαφορετικοί προφυλακτήρες ανά έκδοση. Η πλατφόρμα Neue Klasse θα κάνει το αυτοκίνητο πιο αποδοτικό, με κινητήρες eDrive 6ης γενιάς που μειώνουν απώλειες ενέργειας 40% και βάρος 10%. Θα έχει πισωκίνητες και τετρακίνητες επιλογές, με δύναμη πάνω από 309 ίππους.
Η μπαταρία θα είναι μικρότερη από τα 108,7 kWh της iX3, αλλά με κυλινδρικές κυψέλες νέας τεχνολογίας για καλύτερη απόδοση. Αυτό σημαίνει αυτονομία κοντά στα 600 χιλιόμετρα, από τα 473 του τωρινού μοντέλου. Η αρχιτεκτονική 800V επιτρέπει φόρτιση 400 kW, πολύ πάνω από τα 130 kW τώρα.
Μέσα, το πανοραμικό iDrive καλύπτει το ταμπλό με μεγάλη οθόνη αφής και το Operating System X για γρήγορη λειτουργία και φωνητικές εντολές. Κορυφαίες εκδόσεις με head-up display και HypersonX ήχο που προσαρμόζεται στον οδηγό. Η πλατφόρμα δίνει extra χώρο σε επιβάτες και πορτμπαγκάζ.
Θα εμφανιστεί το 2027 με τιμή γύρω στα 46.000 ευρώ στη Γερμανία, ενώ οι M Sport εκδόσεις με δίναυλο κινητήρα θα κοστίζουν πολύ παραπάνω. Η X1 με εσωτερικής καύσης μένει με πλατφόρμα CLAR και ήπια ή plug-in hybrid τεχνολογία, παίρνοντας νέα στοιχεία από Neue Klasse. BMW κρατάει τις επιλογές ανοιχτές για όλους.
