Η Aston Martin, η εμβληματική αυτοκινητοβιομηχανία από το Gaydon, αναγκαζόταν να αναθεωρήσει τις πωλήσεις της, μειώνοντας τις εκτιμήσεις της κατά 1.000 μονάδες φέτος, κάτι που είναι κρίσιμο για έναν κατασκευαστή ειδικών αυτοκινήτων.
Με την είσοδο νέων μοντέλων όπως οι DB12, DBX και Vantage, υπό τη στρατηγική καθοδήγηση του δισεκατομμυριούχου Lawrence Stroll, η Aston Martin επιδιώκει να ανακτήσει τη θέση της στην κορυφή της αγοράς των υπερπολυτελών αυτοκινήτων, με το Sport-SUV DBX να ορίζει μια νέα εποχή.
Δυστυχώς, οι φιλοδοξίες αυτές δεν φαίνεται να αποδίδουν καρπούς, καθώς ο στόχος για τις πωλήσεις του έτους μοιάζει μη επιτεύξιμος, σύμφωνα με τον νέο CEO της φίρμας, Adrian Hallmark.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο πρακτορείο Reuters, ο Hallmark ανακοίνωσε ότι η Aston Martin θα παράξει και θα παραδώσει περίπου 1.000 αυτοκίνητα λιγότερα από τα αρχικά σχέδια και η επιτυχία του στόχου του 40% περιθωρίου κέρδους για το έτος φαίνεται απομακρυσμένη.
Η Aston Martin στόχευε σε 7.000 παραδόσεις το 2024, μια αξιοσημείωτη αύξηση από τις 6.620 του προηγούμενου έτους. Ωστόσο, αυτός ο στόχος πλέον δείχνει μη εφικτός. «Η εκτέλεση του σχεδίου μας απαιτούσε σχεδόν άρτια εκτέλεση για να πετύχουμε τους στόχους μας για το 2024», δήλωσε ο Hallmark.
«Ωστόσο, είναι σαφές ότι θα χρειαστεί να λάβουμε δραστικά μέτρα για την προσαρμογή των όγκων παραγωγής μας το 2024», συμπλήρωσε.
Αναλύοντας τους λόγους πίσω από αυτή την αποτυχία, ο Hallmark αναφέρθηκε σε σοβαρά προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, κυρίως λόγω «πλημμυρών» και «πυρκαγιών» που επηρέασαν αρκετούς προμηθευτές στην Ευρώπη.
Οι έντονες πλημμύρες στη Ελβετία νωρίς φέτος είχαν ως αποτέλεσμα να ανασταλεί η παραγωγή σε βασικό προμηθευτή αλουμινίου, επηρεάζοντας όχι μόνο την Aston Martin αλλά και άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BMW, η Jaguar Land Rover και η Porsche.
Το 2025 μπορεί να είναι πιο ευνοϊκό για την Aston Martin, με την προοπτική για νέα μοντέλα όπως οι Vanquish και Valhalla, καθώς και μια ανανεωμένη εκδοχή του DBX.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η Aston Martin έχει αναβάλει τα σχέδια της για την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και δεσμεύτηκε να συνεχίσει να προσφέρει μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως τη δεκαετία του 2030.