Αποκάλυψη των μυστικών του υβριδικού κινητήρα FireFly της Fiat και η θέση εγκατάστασής του στα νέα μοντέλα

Ανακαλύψτε τη νέα εποχή της κινητήριας τεχνολογίας με τον κινητήρα FireFly του Fiat 500 Hybrid, που συνδυάζει αποδοτικότητα και καινοτομία.

Η Εξέλιξη των Κινητήρων FireFly από τη Fiat

Η επανεμφάνιση της ονομασίας FireFly σηματοδοτεί μια νέα γενιά μοτέρ που αντικαθιστούν τα ιστορικά 4κύλινδρα FIRE, τα οποία πέρασαν στην ιστορία με πάνω από 30 χρόνια παρουσίας. Οι κινητήρες αυτοί, κατασκευασμένοι με υψηλής ποιότητας κράματα αλουμινίου, προσφέρουν χαμηλό βάρος και μικρότερο μέγεθος, σημαντικά μειωμένες εκπομπές ρύπων και εντυπωσιακή αποδοτικότητα.

Τεχνολογία Multiair και Άμεσος Ψεκασμός για Βέλτιστη Απόδοση

Με καινοτόμα τεχνολογία Multiair και ψεκασμό καυσίμου υψηλής ακρίβειας, που πρωτοεμφανίστηκε στους κινητήρες FIRE (όπως σε μοντέλα Mito και Giulietta) και εξελίχθηκε στα σύγχρονα 2λιτρα μοτέρ των Giulia και Stelvio, η σειρά FireFly εξασφαλίζει άμεση απόκριση και ομαλή λειτουργία.

fiat engine

Κατηγορίες Κινητήρων FireFly: Από Ατμοσφαιρικούς έως Υπερτροφοδοτούμενους

Οι κινητήρες FireFly διακρίνονται σε δύο βασικές υποκατηγορίες:

  • Ατμοσφαιρικοί 3κύλινδροι Ν3 και 4κύλινδροι Ν4 με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο.
  • Υπερτροφοδοτούμενοι τετραβάλβιδοι Τ3 και Τ4 για μεγαλύτερη απόδοση.
  • Κοινό χαρακτηριστικό των κινητήρων είναι η άμεση απόκριση, η ομαλή ροπή και οι σχεδόν ανεπαίσθητοι κραδασμοί, προσφέροντας μια ξεχωριστή οδηγική εμπειρία.

    Περιβαλλοντικές Προδιαγραφές και Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Οι μονάδες FireFly πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 6, ενώ σχεδιάζεται η ενσωμάτωση του GPF (φίλτρου σωματιδίων βενζίνης) για περαιτέρω μείωση των εκπομπών μικροσωματιδίων. Ο μικρός και αποδοτικός 1.0 λίτρου κινητήρας του Fiat 500 Hybrid αποδίδει 70 ίππους με ροπή 92 Nm και έχει συμπίεση 12:1.

    Καινοτομίες στην Ενέργεια και Ελάφρυνση Βάρους

    Ο κινητήρας διαθέτει έναν εξελιγμένο εκκεντροφόρο με συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό βαλβίδων και ζυγίζει μόλις 77 κιλά. Σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα BSG, που ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την επιβράδυνση, το σύστημα τροφοδοτεί μια μπαταρία λιθίου 11 Ah, αυξάνοντας την αποδοτικότητα και μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου.

    δειτε ακομα

    δειτε ακομα