Αποκάλυψη – Ποιες είναι οι αιτίες για την καθυστέρηση προστίμων σε ασφάλειες, ΚΤΕΟ και Τέλη Κυκλοφορίας;

Το Carandmotor.gr αποκαλύπτει τις αιτίες πίσω από τις καθυστερήσεις στην εκδοχή των προστίμων που εκκρεμούν.

Η διαδικασία της διασταύρωσης στοιχείων για την ταυτοποίηση των παραβατών κατόχων οχημάτων, που περιλαμβάνει αυτοκίνητα, δίκυκλα, λεωφορεία και φορτηγά, θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια. Ωστόσο, διάφορες τεχνολογικές δυσκολίες και άλλα εγγενή προβλήματα καθυστέρησαν την αναγκαία αυτή διαδικασία.

Σταδιακά, τα ζητήματα αντιμετωπίζονται, όμως συνεχώς εμφανίζονται νέα «εμπόδια», που προσθέτουν επιπλέον καθυστέρηση στη διασταύρωση των δεδομένων.

Σύμφωνα με αποκαλυπτικές πληροφορίες του Carandmotor.gr, η τρέχουσα αδυναμία ολοκλήρωσης της διασταύρωσης αφορά το θέμα των τρακτέρ και των ειδικών μηχανημάτων του επιπέδου διάφορων εργασιών. Οι παραβάτες περιλαμβάνουν ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν έχουν ασφάλιση, ΚΤΕΟ ή πληρωμένα Τέλη Κυκλοφορίας!

Η πλήρης ενημέρωση της βάσης δεδομένων με τα στοιχεία των κατόχων τρακτέρ και των ειδικών μηχανημάτων αποτελεί κύριο λόγο καθυστέρησης της διασταύρωσης και της εκδίδουσας προσαρμογής πρόστιμων.

ekdosh adeias kykloforias kai pinakidwn mhxanhmatwn ergwn 8027924783

Παρ’ όλα αυτά, πληροφορίες αναφέρουν ότι τις επόμενες εβδομάδες θα έχει ολοκληρωθεί η μεταφορά των πάντων δεδομένων των ιδιοκτητών τρακτέρ και των ειδικών μηχανημάτων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. Εφόσον δεν προκύψουν άλλα ζητήματα, η διασταύρωση αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου ή και νωρίτερα.

Μερικά στέλεχη από τα αρμόδια Υπουργεία έχουν προτείνει τη δυνατότητα πραγματοποίησης χωριστών διασταυρώσεων για ασφαλιστικά, ΚΤΕΟ και απλήρωτα Τέλη Κυκλοφορίας. Ωστόσο, οι τεχνικοί της πλατφόρμας συνεχίζουν να εξετάζουν τη δυνατότητα εφαρμογής αυτής της προσέγγισης ή αν θα πρέπει η διασταύρωση να γίνει μαζικά για όλα τα παραπάνω.

Αξιοσημείωτο είναι ότι στην Ελλάδα κυκλοφορούν πάνω από 160.000 τρακτέρ, με τις μέσες ετήσιες πωλήσεις γεωργικών ελκυστήρων να κυμαίνονται γύρω από 1.500 μονάδες την τελευταία 10ετία. Ωστόσο, ο μεγάλος προβληματισμός αφορά την ηλικία των τρακτέρ, με αμέτρητα από αυτά να ξεπερνούν τα 26-40 έτη χρήσης!

δειτε ακομα

δειτε ακομα