Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου έχει ξεκαθαρίσει ότι η επενδυτική τους πορεία στο Χρηματιστήριο Αθηνών είναι ένα κεφάλαιο που παραμένει ανοιχτό και γεμάτο ερωτήματα.
Σε μια πρόσφατη εκδήλωση που διοργάνωσε το Χρηματιστήριο Αθηνών στο Ηράκλειο Κρήτης, ο Πρόεδρος της Aegean και Διευθύνων Σύμβουλος της Autohellas, Ευτύχιος Βασιλάκης, μίλησε για την πορεία των εταιρειών του ομίλου στο χρηματιστηριακό ταμπλό, τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που αυτές αντιμετώπισαν.
Ο κ. Βασιλάκης παρουσίασε την ταξιδιάρικη ιστορία των δύο εταιρειών που εισήχθησαν στο Χρηματιστήριο σε διαφορετικές εποχές και με διαφορετικούς στόχους. Ειδικότερα, η Autohellas πρωτομπήκε το 1999, σε μια περίοδο έντονης οικονομικής ευφορίας, χρησιμοποιώντας τα χρηματοδοτικά εργαλεία που της προσέφερε η αγορά για να επενδύσει στην ανάπτυξη της, ενώ η Aegean ακολούθησε έναν σκοπό που απαιτούσε μεγαλύτερη πολυμετοχική συμμετοχή από την αρχή.
Κατά την διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Βασιλάκης τόνισε την σημασία της χρηματιστηριακής παρουσίας για την επέκταση των δραστηριοτήτων των εταιρειών. Όπως είπε, τα κεφάλαια που άντλησε η Autohellas κατά την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο, υποστήριξαν δραστικά την Aegean κατά τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της.
«Το Χρηματιστήριο είναι χωρίς αμφιβολία ένας μηχανισμός που μπορεί να ενισχύσει τα αναπτυξιακά πλάνα μιας επιχείρησης, ανεξαρτήτως μεγέθους. Όταν μπήκε η Autohellas στο Χρηματιστήριο, είχε ήδη 57 εκατομμύρια ευρώ τζίρο και 5.000 αυτοκίνητα. Σήμερα, η εταιρεία έχει φτάσει τον 1 δισεκατομμύριο ευρώ τζίρο και διαθέτει 62.000 οχήματα σε 8 χώρες. Φυσικά, η πορεία αυτή οφείλεται στην αφοσίωση των Θεόδωρου και Εμμανουέλας Βασιλάκη και της ομάδας τους, αλλά το Χρηματιστήριο μας παρείχε τη δυνατότητα να αντλήσουμε επιπλέον κεφάλαια για την ανάπτυξή μας», είπε χαρακτηριστικά.
Η Autohellas, πάντοτε κερδοφόρα, διασφαλίζει την επιβράβευση των μετόχων της μέσω μερισμάτων και επιστροφών κεφαλαίου. Όπως δήλωσε ο κ. Βασιλάκης, αριθμός θεσμικών επενδυτών έχει σταθερή τοποθέτηση στη μετοχή, ενώ και οι επενδυτές της Aegean έχουν αποκομίσει σημαντικά κέρδη από την επένδυσή τους στην αεροπορική εταιρεία.